Utekväll planeras

Nu ska jag ut på krogen. Nu jävlar ska jag ut på marknaden igen!

 Den 27 nov ska jag ut med vänner. Jag har lyckats samlat ihop iaf 5 vänner som jag kan gå ut och festa med och denna gång tänkte jag även dricka lite alkohol och flirta satan.
”Det bästa sättet att komma över någon är att komma under någon” lyder ett nytt ordspråk och kanske är det rätt. Jag tänker iaf prova.
 Jag måste bli kär igen för att komma över R. jag måste få någon annan att tänka på. Sen menar inte jag att jag ska ut på krogen och släpa hem första bästa, men jag tänkte gå ut och ragga och nypa killar i rumpan lite och den som vill ha mitt telefonnummer ska få det och sen får vi se om det ringer någon.  Först dejt sen får vi se vad som sker.

Nu ska jag köra så det ryker, jag måste komma över R och vad är bättre än att träffa en ny?
Funkar det inte så gör det inte, men hoppas på R kan jag ju i sådana fall fortsätta med sen. Jag kan ju iaf försöka krogen, jag har ju inte mycket att förlora. Många tror ju inte på krogen och det gör väl inte jag heller direkt, men vad har jag för val? Det är ju bara på krogen eller nätet som finns. Jag har ju provat både krogen och nätet i många år, utan bra resultat men jag antar att jag inte får ge upp riktigt än. Även om jag är väldigt nära.

Vad har jag egentligen för alltentativ? Lägga mig ner och dö eller vika mitt liv åt att vänta på R?

Om R kommer tillbaka så väntar jag gärna på honom, men om han inte kommer tillbaka, om han nu väljer spriten eller den där haggan Kattis, ska jag sitta här då och vänta? R kanske inte når sin botten på flera år och sen ska han jobba med sin nykterhet och sen ska han bli kär i mig på nytt. Vi kanske pratar år eller vi kanske pratar om evigheter.
 Måste väl försöka inse att det finns en del hinder för mig att få tillbaka R. Måste väl försöka tillåta mig själv att ge upp och tillåta mig att prova kärleken på nytt. För nu har jag gråtit, saknat, hoppats och sörjt i ca 8 månader. Nu måste jag söka efter någon ny att falla för.
J var förlovad, M försvann, kanske är det tredje gången gillt nu?

 Krogen en löningshelg, kanske mycket folk, kanske mycket firmafester, kanske folk som är ute som inte brukar vara ute. Kanske någon ensam och sviken som jag. Hoppas, hoppas.
Om inte annat tänker jag ha en helkul kväll med mina vänner och jag tänker prova att dricka alkohol.
Jag har inga problem med alkohol, men jag har varit arg på alkoholen som tagit så många i min närhet och eftersom jag varit så ledsen och haft en sådan ångest har jag varit försiktig med alkoholen, drack 26 januari, sen någon öl på semestern i maj och sen en gång i somras på semestern.
26 januari var jag” på kanelen” men de andra gångerna har jag inte känt av alkoholen. Men nu tänkte jag se om jag kan ha kul med alkohol i kroppen, men jag ska inte dricka mycket, bara lite lagom. Några glas vin med tjejerna. Men känner jag att jag blir ledsen så blir det alkoholfritt. Jag tänker inte utsätta mig för ångest i onödan, det räcker med den ångest jag redan har titt som tätt.
Men kan jag ha lite kul så ska jag njuta av att ha lite kul, kanske är det precis vad jag behöver.  En krogkväll med tjejligan.  Jag hoppas det kan hjälpa. Jag provar allt som går att prova för jag orkar inte sakna R och må dåligt längre.
Alla medel är värda att prova.  Bara jag får må bra igen.

Börjat träna lite också, det gör ont i hela kroppen av träningsvärken, tränade måndag, tisdag och ska träna idag. Skönt att träna faktiskt, men väldigt jobbigt och svårt att komma dit, men när man väl är där är det riktigt kul att träna, dessvärre kommer jag inte kunna fortsätta träna på detta gym, kostar för mycket för mig. Men mitt förra gym som jag tränade på förr på kostar mindre så där ska jag nog prova köpa ett nytt kort. Då har jag förvisso ingen vän att träna med för hon tränar på det gymmet som jag går på nu, men 650kr i månaden är för mycket pengar för mig just nu och gymmet ligger långt ifrån där jag bor så det får nog bli mitt lokala gym. Men detta provapåkort som jag fick när jag fyllde år fick mig att börja känna lust och sug till att träna, så det var en riktigt bra present, även om jag kanske inte har råd att träna där just nu.

Men nu ska byggas en grym kropp. Smal är jag ju redan och med alla dessa tårar och sorg som jag haft sist tiden har jag gått ner ännu mera så nu är det bara att bygga snygga muskler.
Alla sätt att försöka må bra på är väl bra antar jag.
 Jag orkar inte må så här piss mera. Orkar inte älska R mera nu när han inte finns kvar i mitt liv. Men han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Alltid.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Allt bra? :)

2010-11-12 @ 11:54:33
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Malin & Anton

Härligt med utgång. Go get them tiger ;)

2010-11-12 @ 12:10:16
URL: http://sparamera.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! var gärna med i dagens blogg! :) kram

2010-11-12 @ 12:10:42
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: jag tycker ändå det funkar, jag kör mycket träningsvideos och så :) tack för tipset! :D

2010-11-12 @ 12:49:16
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: En modells liv!

Hej ville säga att du har en underbar blogg, har kollat hit flera gånger och jag inspireras av dina inlägg!



Om du vill så kan vi lägga till varandra på bloglovin på så sätt får vi båda mer besökare :)



Direktlänk:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1971283/modellinglove/follow

2010-11-14 @ 11:00:39
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0