Väntar & Fixar

Ditt meddelande på facebook gav mig energi och lycka, så här bra har jag inte mått på fyra månader. Vist är väntan på nästa meddelande olidlig, men jag försöker verkligen ta en dag i taget och inte stressa iväg i tankarna. Du måste nog få ta den tid du behöver och nu när jag vet att du fortfarande tänker på mig så borde ju väntan inte vara lika olidlig, jag ska bättra mig, men ibland blir saknaden sådär galet jobbig så jag nästan ringer dig. Men jag ska låta dig vara, du behöver din tid att läka.

Men av all positiv energi har jag nu gjort om mitt kök, köpte kakeldekor igår och idag fixade jag, det blev ett helt nytt kök och jag är övertygad om att du kommer tycka det är skit fint. Jag blev iaf super nöjd. Skurade och fixade hela köket så det bara glänser, så fint. Hoppas du snart kan komma och se hur fint det blev.

Efter att ha gjort köket fint, så installerade jag spotify i min dator, så nu ska jag fixa spel listor med massa bra musik.
Energin är underbar och jag är så tacksam för att du gav mig nytt hopp och ny energi. Längtar så tills du hör av dig igen.

Har en riktigt god vän som stöttar mig hela tiden, varje dag och varje panik ångest attack har hon funnits till hands. M är underbar, hon är en riktigt god vän. Hon lärde mig ett citat av Thåström som jag älskar.
”Det e ni som är dom konstiga,  De e jag som är Normal!”
Är det inte bra så säg!

I min ”upprensning” av mina vänner kommer nog bli svårt och jobbig men det finns några vänner som verkligen har ställt upp och som jag kommit närmare under den senaste tiden är A och A samt M och P. Dessa har verkligen visat sig vara enormt fina vänner, om jag någon gång tvivlat så vet jag nu att de är några jag absolut kan lita på.
Undrar hur du har det med vännerna nu om du är nykter, antar att många är glada men att många säkert är besvikna och tycker du är tråkig som lagt av.
Hoppas du vet att jag finns här och ställer upp på dig. Hoppas du känner min kärlek och att du vet att jag finns här. Jag är så rädd att du inte ska veta det. Hur ska jag få dig att förstå?
Har du fått mitt svar på facebook än och har du läst alla sms jag skickade förut?
Vet du hur jag känner, vet du att jag finns kvar?

Tack gode gud att min terapeut kommer tillbaka på måndag och jag har en tid samma dag. Hon prioriterar mig verkligen och det känns så skönt.
Måndag kl 15.00 ska jag äntligen till henne, och då hoppas jag att hon kan ge svar på hur jag ska vara för att hjälpa dig på bästa sätt och hur jag ska göra för att fortsätta mitt egna tillfrisknande.

I går satt jag och skrev av de finaste av dina sms, det blev många sms som jag skrev av och när jag var klar var jag helt slut mentalt, jag var varm och röd, hjärtat slog och jag höll på att svimma av all kärlek som jag kände.
Dina sms är så otroligt varma och fina och jag vet att du var kär i mig, vi hade det så fint och bra ihop och saknaden av dig värker inom mig. Jag har aldrig älskat någon så som jag älskar dig och när jag läste alla dina sms så kände jag att jag bara måste få dela mitt liv med dig. Ingen är så underbar som du och jag bara måste få uppleva det igen och få vara i din famn igen, jag bara måste. Du är mannen i mitt liv och jag tänker vänta på dig hur lång tid det än tar för dig att må bra igen. Jag önskar bara att jag kunde få säga det till dig. Jag vill att du ska veta.
Önskar att hade lite mera kontakt med dig men är tacksam för att du tagit kontakt med mig och måste försöka njuta och vara tacksam över de framsteg vi tagit, en sak i taget, en dag i taget. Lev o låt leva.
Varför har jag så svårt att njuta och se framstegen, varför är jag så rädd än? Så rädd att inte du vill ha mig.


Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0