Underbara terapi

I går var jag äntligen hos min terapeut igen, underbara goa terapeut vad jag saknat henne.  De 45 minuterna gick alldeles för fort och jag hann bara ta en snabb resumé om vad som hänt under de veckor hon varit borta på sin semester.
Hon är iaf övertygad om att du snart kommer höra av dig igen och att jag måste låta dig få kontakta mig i din takt. Hon säger att du tycker om mig jätte mycket och det är så skönt att höra det.

Jag kände mig stark efter terapin igår, jag blir alltid så stark av henne. Sen blev det barnkalas hos mitt lilla gudbarn som fyllde 7 år och han blev jätte glad för alla play station 2 spel jag hade köpt. Efter massa tårta och underbara kramar från mina gudbarn så bar det av till nästa kalas. En god vän fyllde 36år. Kom hem vid 23.30 och somnade nästan på en gång.

Jag är så trött, mentalt trött, alla spänningar börja släppa nu sedan du hörde av dig. Jag skulle kunna sova som törnrosa tills du kommer och kysser mig, tänk va underbart det skulle vara. Åhhhh vill.

Var på massage idag innan jobbet, skönt, spänd i nacke och axlar och förmodligen även i käkar. Det tär på kroppen att sakna dig ska du veta. Men du är värd allt!

Annars jobbar jag på som vanligt och försöker arbeta så mycket jag kan med mig själv när jag är ledig och sen väntar på att du ska tillfriskna och komma tillbaka.
Undrar vart du är och hur länge du blir borta?
Din födelsedagspresent ligger fortfarande och väntar. Vi skulle ju fira din dag bara några dagar efter du stack ut. Men allt ligger och väntar på dig, precis allt.
Jag längtar så mycket efter att få fira din födelsedag och bara mysa med dig, skämma bort dig med kärlek.

Försöker få dagarna att gå, försöker fortfarande att stå ut fast du inte är hos mig.


Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0