Dagarna går, saknaden består.

Så har ytligare en dag gått utan dig. Försöker att släppa taget och inte gå in på facebook och kika lika mycket.
Försöker att inte trycka ner mig med mörka tankar, så som att du inte vill ha mig eller har träffat någon ny.
Jag fortsätter tro på dig och jag litar på dig. Du skrev till mig för att du tycker om mig, det vet jag ju, annars hade du ju inte kontaktat mig igen efter så lång tid.
Jag måste bara släppa taget och vara kvar i dom bra tankarna.

Min nya bil ska förmodligen komma nästa vecka. Ska bli lite kul med ny bil även om jag har lite svårt att ta farväl av min gamla. Skulle varit så kul om vi kunde hämtat bilen ihop och du kunde ha min gamla bil sen.
Åh varför kan jag inte sluta drömma och planera? Herre gud, jag är hopplös. Jag bör vara tacksam att du hört av dig, det är ju det viktigaste och att du är på behandling.
Resten är bonus. Men jag flyger iväg i mina tankar och drömmar ibland. Du är ständigt i mina framtidsplaner och drömmar. Jag bygger sandslott och förhoppningar, drömmer mig bort och det får mig att sakna dig mera och mera för varje gång.

Saknar dig så mycket. försöker hitta på massa saker med mina vänner, men du är ju min bästa vän så inte ens det är kul.
Även om jag mår mycket bättre nu när du hört av dig så saknar jag dig lika mycket.
Dagarna går men saknaden består.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0