Snart ledig

Snart får jag äntligen bli ledig ett par dagar och jag har redan nu nästan fullbokat schema utom på helgen då man egentligen bör vara uppbokad. Vardagarna är betydligt lättare att fylla med aktiviteter och med vänner, men helgerna blir ofta ensamma och tomma.

Men just nu kvittar det, jag bryr mig inte. Jag orkar inte jaga folk för att ha någon att vara med, folk ska få jaga mig nu, det är mitt nyårslöfte och det tror jag är bra.
Jag ska sluta ”curla” alla runt om mig, vill de träffa mig kan de öppna käften och säga det.

Jag har bjudit med nästan alla på en krogkväll i februari med  förfesten hemma hos mig. Sen har jag bjudit med massvis med folk ner till Ullared för att shoppa i mars, så jag har gjort mitt, nu får folk bjuda mig.

Jag klarar mig, jag har min katt och jag har min träning nu och dessutom fler killar än någonsin att dejta.

I och jag ska försöka ses om två veckor.
G och jag ska ses på torsdag vid 16.00 tiden och greken hör av sig varje dag så det blir nog en dejt så fort våra arbetstider passar ihop.
J är ju i Thailand och R är försvunnen i fyllan men nu rullar det in lite nya tack och lov.

Det rullar ju på men ärligt talat så känner jag inget. Jag är fortfarande tom och ganska kall. Det blir som det blir och just nu är jag inte ens kåt. Jag är avstängd på alla plan.
Vill bara vara hemma och slappa och faktiskt är jag sugen på att träna, är lite taggad.

Tränade Pump idag och det är ett tufft pass som ger garanterat träningsvärk så det ger effekt.
I morgon blir det Street Dance med Eric Saades bakgrundsdansare som instruktör.
Nu kör vi på…..

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: JustMakeItBeat - MATILDA ^

omg, så ascoolt med sådan danslektion.. aaaah :'D hade jag gärna gått på.



KRAM! :)

2012-01-10 @ 16:42:49
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/
Postat av: Adam

Jag klarar mig, jag har min katt och jag har min träning nu och dessutom fler killar än någonsin att dejta.<a href="http://www.igrovieavtomativulkan.com/">игровые автоматы</a>

2012-06-03 @ 09:34:16
Postat av: UK SEO

Dance med Eric Saades bakgrundsdansare som instruktör.

<a href="http://www.seo-micrositez.co.uk">UK SEO</a>

2012-06-09 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0