Ögon

Jag ska absolut inte ha terminalglasögon då min syn är bra. Jag har inte drabbats av några åldersproblem med mina ögon och passformen på mina ögonlock är perfekta. Jag skelar nästan inget och trycket är bra. Jag ska inte använda ögondroppar då mina ögon är bra som dom är.
Det var alltså inte mig det var fel på!
Vissa på mitt jobb är jävligt snabba på att säga att det är mig det är fel på.
Så när jag fick ont i ögonen så berodde det inte på att datorskärmarna var en halvmil bort och texten mörkgrå på ljusgrå bakgrund.
Nej det var mig det var fel på. Så efter att haft problem med ögonen nu i flera år, haft två sorters terminalglasögon, lagt ut massvis med pengar på olika optiker fick jag remiss till en ögonläkare och efter flertal undersökningar, tester och ytligare massa pengar kom de fram till att det INTE var mig det var fel på alls. Jag är perfekt som jag är!

Sinnesro  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0