Svar till Lina

Fick en uppmaning av goa Lina att slutföra dessa meningar och självklart ska jag göra det.
Kan även rekommendera hennes fina blogg:  http://ensmulahopp.blogspot.com/

1. När ingen ser eller hör mig...
Sjunger och dansar jag med stereon på högsta volym. Eller gråter de tårar som jag inte kan eller vill dela med mig.
2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Mobilen
3. Min blogg heter som den gör för att...
Det är exakt mina tankar och jag försöker vara så ärlig, rak och öppen som jag bara kan. Jag vill dela med mig av mina erfarenheter av kärlek, olycklig kärlek, missbruk, hur det är att vara uppvuxen i en dysfunktionell familj och hur det är att växa upp utan en mamma samt hur det är att leva med risken för bröstcancer.
4. Om jag vågade skulle jag... Åka till Uppsala och leta reda på R och kidnappa honom.
5. Om tio år kommer jag att...Förhoppningsvis vara gift, lycklig och ha åtminstone ett barn, samt bo i ett fint hus med altan och grönt fint gräs att springa i på sommaren.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tackar:D

2011-10-26 @ 20:23:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0