Lycklig av några rader <3


R har hört av sig! Jag sitter på jobbet och när jag kollar mailen ser jag att jag fått massvis med mail från facebook att R skrivit i min logg och att han kommenterat min status.

Jag skakar, mitt hjärta slår, jag mår nästan illa för att mitt hjärta slår så hårt.
För en timme sedan skrev han ”Hjärta” i min logg och sen skrev han sitt nr och heja bajen.
Sen hade han kommenterat min status , igår skrev jag ”I miss you like an idiot misses the point....” och då kommenterade han med orden Gaaaa eller Jaaaaaa.

Mina händer skakar, jag är så lycklig och kär. Han tänker på mig fortfarande, jag missade honom med ca 40 min på facebook.
Ringde numret men telefonen var avstängd. Ringde igen, händerna skakade, tankarna snurrade, vet inte vad jag ska göra, vill ringa någon och berätta men klockan är 3 på natten.  Vill skrika rakt ut hur jävla glad jag är men sitter på jobbet och ska jobba tre timmar till.

Efter 30 min knåpar jag ihop ett sms, vet inte vad jag ska skriva, vad är rätt och vad är fel?
Skrev :  Hej Goding. Missade dig precis på facebook. Prövade att ringa men luren va av. Dina ord värmde. Jag provar att ringa dig i morn eller Ring eller messa när du kan. Du ska veta att jag finns här. Hoppas så att du mår bra vart du än är. Puss och kram Fin.

Tankarna snurrar, jag är så himla glad. Han saknar mig, han tänker på mig, han har skrivit öppet i min logg. Klockan två på natten den 14 oktober så skriver han till mig igen.
När saknaden av han är som värst så hör han av sig igen. Min älskling. Min underbara söta R.
Du finns kvar, jag finns kvar, vi finns kvar.  Om du ändå va här!

Kan inte sluta skaka, kan inte få hjärtat att slå vanligt igen, jag vill skrika ut min glädje, min längtan min kärlek. R finns och han tänker på mig, han hör av sig mer och mer.
Jag tänker vänta på honom! Han är värd allt!

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Grattis på din dag <3 Hoppas du haft en bra dag och att du får POSITIVA svar på det du väntar på.

Kramar till dej från oss

2011-10-19 @ 21:05:45
URL: http://malinnes.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åhh va roligt! Är glad för din skull!

2011-10-19 @ 21:40:25
URL: http://www.toppenfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0