Inga svar…

Har inte fått svar från Ks än. Nu är vi inne på vecka 7 i väntan.
Inte hört nåt nytt från R. Inte sett honom på 19 månader snart.
Ringde J igår men han svarade inte och har inte ringt upp så jag har ingen aning om han kommer ikväll eller ej.  Får se om han hör av sig eller ej. Vi bestämde att jag skulle ringde i går kväll och det gjorde jag, vad mera ska jag göra?
I fick jag sms av i går, han är liks söt och go som alltid men vi har inte setts nåt sedan 5 sep så det var ju ett tag sedan, men vi hoppas på att kunna ses i november då han jobbar mindre.
Den där skumma killen M som ville ligga sked efter 1 timme hör av sig fortfarande men verkar bara vilja ses på kvällar eller nätter. Han är skum som fan, men jag har gett honom en chans att luncha någon dag, för om han nu såååå gärna vill träffa mig igen som han säger så borde ju en lunch vara okej, och inte bara nätter och kvällar, eller hur? Men jag är tveksam på att en lunch duger, tror nämligen att han bara vill ”ligga sked” som han säger. Och sedan förslaget om lumch så har han inte hört av sig.
Varför säger han ligga sked? Jag är väl gammal nog att fatta att det är knulla han vill, men han envisas med ordet ligga sked. Jag tycker iaf han är skum.
Jo hör inte av sig nåt, han slutade höra av sig i augusti typ, numera puffar han bara mig på facebook då och då.

Men jag mår ganska bra trots all väntan och inga svar. R känns närmare än på länge och det är han som är viktig. Dessutom kommer nog I och jag snart börja ses lite och då kanske han kan få mig att må ännu bättre, för då får jag iaf sex.
Men sista dagarna har jag haft ont i bröstet, ett tryck som gör riktigt ont ibland. Ibland känns det som om det är i tuttarna och ibland som om det vore i bröstbenet och ibland lungorna, jag  känner igen smärtan och förstår att det är  ångest, men en lättare variant än jag haft. Tycker ändå det är skumt för jag tycker jag mår ganska bra nu?!

Men nästa helg ska jag shoppa bort all ångest och saknad, nästa helg bär det av till Ullared.
Det är så grymt kul att åka dit att shoppa och adrenalinet av shoppingen gör mig lycklig, jag är inte trött, inte hungrig, tänker inte på telefonen, inte på saknad eller längtan allt jag tänker på är shopping och att fynda. Att förgylla mitt hem med fina saker och förnya min garderob med massa nya billiga och bra kläder.
Längtar så efter stor shopping med vännerna.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar med Ullared!!! Hoppas du hittar många fynd. Kolla även här http://www.bonprix.se mkt fint o billigt.kram

2011-10-23 @ 16:33:31
URL: http://ensmulahopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0