I miss you like an idiot misses the point....

Saknar R lite extra mycket senaste dygnet, vet inte vad det är. Jag saknar honom varje dag, varje minut men dessa dygn har varit lite värre än den vanliga saknaden.

Efter 19 månaders av saknad så har man vant sig och lärt sig leva med ensamheten och saknaden, men så kommer det dagar som får saknaden att bli så stark och får känslorna att känna som om det vore igår han var i min famn, jag känner hans doft och jag kan höra hans röst och hans söta ord som om det vore i går.
Jag minns känslan när jag var i hans famn, sov i hans armar och kysste hans vackra mun.
Jag minns pirret i magen när han ringde eller när hans sms kom.
Hur lycklig jag var när jag tittade in i hans ögon och kände hans kärlek.
Jag hade värdens finaste och bästa pojkvän, jag var den lyckligaste kvinnan på jorden.
Blodet rinner alltid lite fortare på uppsalavägen norr ut. För jag minns känslan när jag åkte mot honom, till min pojkvän som jag så mycket älskade och som älskade mig.

Jag minns hans röst, jag minns hans kärlek, ibland är det som om jag fortfarande kan känna hans hud mot min och som om hans värme sitter kvar i mitt skinn.

Just nu saknar jag R så det gör ont, mitt hjärta blöder fortfarande.
Om jag bara fick höra hans röst, om jag bara fick säga att jag älskar honom fortfarande. Om jag bara får var i hans famn igen.

Jag älskar dig R!

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0