Det gör ont

Ibland ser jag saker som får mitt hjärta att blöda igen trots att det gått 19 månader sedan jag hade R i mina armar.

Idag var en sådan dag.
R´s mamma hade skrivit på facebook till den där Kattis och tackade för i söndags och att det var så kul att träffa dom. Snart är det höstlov då ses dom igen.
Tack för den! Fan va kul att R och hans tjej är och hälsar på R´s mamma och att Kattis har så jävla fin kontakt med sin svärmor.
Det gör ont, jag får ångest och allt känns så långt borta igen.


Vad gör han? När ska han in på kåken? Han skulle ju in tre månader och sen försöka bli nykter igen och då skulle vi ju rymma från allt tillsammans. Vad händer?
Har han inte åkt in än, eller är han nykter nu och valt Kattis?

Det är ju bara 10 dagar sedan han kontaktade mig, inte kan han väl vara lycklig med henne då? Men paniken kommer över mig och det tar ett tag att samla tankarna.
Det är ju faktiskt mindre än två veckor sedan han skrev ”hjärta” till mig och gav mig sitt nummer. Det är mindre än två veckor sedan han saknade mig och sökte kontakt med mig.
Han kan inte älska henne. Han får inte älska henne.

Det gör så ont att dom är med varandra och gör saker ihop som ett par, så som par gör. Hälsar på R´s mamma och har det mysigt. Fan va ont det gör.

Han kändes ju så nära och nu försvann han en bit bort igen….

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske dax att du vaknar ur din lilla fantasi bubbla, när man läser din blogg så tror man mer och mer att du inte är riktigt som du ska tragiskt nog.



Du borde gå vidare med ditt liv, sluta knulla med killarna på första eller andra träffen så kommer du garanterat träffa nån kille som verkligen tycker om dig för den du är och inte för att du är ett lätt knull. Lycka till!

2011-10-26 @ 10:26:17
Postat av: Fanny

Oj va moget att lämna en anonym kommentar.. Undrar om det är för att den personen själv mår förjävligt och försöker hävda sig genom att trycka ner andra. Snarare den personen som verkligen behöver ett "lycka till".

Skit i de där värdelösa typerna. Du är bra som du är! Kram!

2011-10-27 @ 21:14:00
URL: http://www.toppenfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0