You know you're over someone when you stop checking their facebook

Så satans bra citat.
Precis så är det. Dessvärre tittar jag fortfarande på R´s facebook varje dag och även på J och I´s.
Men det gör inte lika ont när jag tittar på Subban Kattis facebook, trots att hon skriver vad hon och R gör hela jävla tiden just nu.

Sorgen över min Prinsessa gör att jag inte bryr mig lika mycket, de som inte vill ha mig, slipper.
Jag skiter faktiskt i dom allihopa, klart det är trist att de inte tycker om mig och att de uppenbarligen inte vill träffa mig för då hade de ju ringt, men va fan jag orkar inte bry mig.
I vill iaf träffa mig även om han inte verkar vilja ha ett förhållande.
Ingenting spelar liksom någon roll längre.

Det är som tomt att inte bry sig, att inte ha något att längta efter och inget att hoppas på.
Det är så tomt och det gör så ont att bara sörja min lilla tös bortgång, att sakna hennes vita fina päls mellan mina fingrar, att veta att vi aldrig mer ses.
Min älskade lilla hankatt har inte långt kvar, det vet jag så jag vet att det kommer mera mörka och jobbiga stunder.
Inget annat finns. Ingen kärlek, ingen tröst, inget hopp och inget kul att se fram emot. Det är bara tomt och mörkt.
Men jag tittar fortfarande på facebook och plågar mig genom att se hur alla andras liv går framåt, utan mig.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0