Trött på det mesta.

Trött på att vänta och trött på folk. Hemskt när man bara vill vara hemma med katterna.
Jag vet inte vad det är med mig, men jag är bara så trött på folk.
Jag känner mig bara osocial och vill vara hemma.
Jag har gjort så fint hemma, med nya gardiner och allt, men det kommer ju fan nästan aldrig någon hem till mig, det är alltid jag som får åka omkring och jag har börjat tröttna på det. Jag vill vara hemma. Hemma hos mig!

Min vän som opererade sig förebyggande för bröstcancer har lagts in på sjukan. Inflammerat och kanske mister hon sin protes. Orolig för henne och det skrämmer mig att det är så mycket komplikationer med dessa operationer, jag har inte mött någon som det har gått smidigt och enkelt för, alltid har det varit nåt problem med läkningen eller implantatet eller resultatet. Tänker på min vän, hon måste vara orolig nu och ledsen, fan gumman! Hoppas att hon snart mår bättre.

Nu har den där Kattis bytt profilbild på facebook också. Suck hon ser ju fan lycklig ut på kortet och ett av de bättre korten på henne. Urk tröttsamt. Måste hon finnas?

Kan inte R komma till mig nu!
Bara för att hon ser glad ut på kortet betyder det ju inte att de har ett bra förhållande och uppenbarligen har väl de inte så bra eftersom R hör av sig till mig med någon månads mellanrum. Han tänker på mig och han har inte glömt mig på all denna tid, så…..

Urk vad jag känner mig trött på allt, inget är roligt och allt bara suger. Suck….
Kom och rädda mig.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0