Nytt år, nytt liv

Så är det snart nytt år och det ska bli riktigt skönt. Nytt år, ny kalender, nytt liv.

2011 var ett år som var ganska tomt och likgiltigt, jag mådde inte jättebra men mådde heller inte jättedåligt. Året bara rullade på och sen dog min katt och jag fick vara med om det värsta jag varit med om. Att mista sin älskade katt, det enda jag har och ha hennes livlösa lilla kropp i min famn och inse att jag aldrig mer kommer få känna henne lena och fina päls mellan mina fingrar och aldrig mera få känna henne spinna och kurra mer var det jobbigaste jag varit med om.
Det är vad 2011 kommer att vara för mig, året då jag miste min prinsessa.

2010 började ju underbart med R och jag fick för första gången uppleva riktig kärlek och lycka, resten av 2010 var ångest och saknad.
2011 var inte lika fylld av ångest och saknad utan mera tomhet och ensamhet, besvikelse och hopp om vart annat. Och sen slutade 2011 med sorg, saknad och tårar.

2012 hoppas jag bli ett bättre år, mitt år. Men det hoppas jag ju varje år.
2012 kommer många av mina vänner fylla 40 år så det kommer ju bli väldigt många 40 års fester. Många av mina vänner kommer nog slå ihop sina fester till en stor men ändå, det kommer nog bli en och annan fest.
Sen blir det Ullared den 30 mars och kanske en krogkväll i februari sen får vi se vad 2012 har att erbjuda, jag hoppas verkligen att det blir ett bättre år med mer kärlek och mindre ensamhet.

Gott nytt år på er alla läsare och tack för att ni finns.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gott Nytt År! Hoppas det blir ett strålande 2012 för dig!

2011-12-30 @ 23:04:53
URL: http://www.toppenfanny.blogspot.com
Postat av: bossy

Gott nytt år!

2011-12-31 @ 12:58:52
URL: http://bossy.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Önskar dig ett riktigt gott nytt år i förskot! Massa kramar<3

2011-12-31 @ 14:24:29
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0