Låg och tom

Kommer inte upp ut gropen, känner inget, tycker inget, bara trött, låg och tom.

Ingenting är kul ingenting känns meningsfullt och allt är bara trist och tungt.
Jag känner mig onödig och betydelselös.

R lever med den där Kattis de verkar ha det bra nu, julbord hos R´s mamma m.m kan man läsa på facebook, Hon kallar R´s mamma för svärmor, det känns, det gör ont, men jag kan inte gråta och jag kan inte bli arg eller ledsen längre. Men det känns, som ett svart hål liksom.

Fick sms av I, igår och även på julafton, han får mig att le och han får mig att känna något men det varar i 5 min, sen är jag tom igen.

Fick första smset av G idag, det va lite kul men jag borde känna mer, jag brukar alltid känna mer, men jag  log och sen va känslan borta. Jag bryr mig liksom inte om något, jag känner mig bara låg och tom.

Började träna idag igen, hoppas att det kan ge energi, men just nu känns det inte så. Vill inte träna, orkar inte träna, vill ingenting.

Känner mig betydelselös, va fan är syftet med allt?
Varför får jag inte smaka på lyckan? Varför är livet så satans värdelöst?

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Ett Gammalt Fyllo

Självömkan dryper om din blogg

Det är en enveten följeslagare, men kämpa emot denna envisa sida av dig själv, hitt något lite att glädja dig åt, va fan som helst, låt inte självömkan kväva dig.

Att sluta fokuser på mig själv och släppa min egoism funkade för mig då jag var i det sumpiga självökansträsket.

/Ett Gammalt Fyllo

2011-12-28 @ 12:33:38
URL: http://iettgammaltfylloshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0