God Jul

Ja då var det snart Julafton igen.
Jag hoppas ni alla får en bra jul och att ni som är ensamma ändå kan känna lite sinnesro och få lite mysigt trots ensamheten.

Jag fick en oväntad inbjudan av min kusin och hans fru i gårkväll så jag åker till dom efter jag varit hos pappa. Ska bli jättemysigt att få vara med dom.
Det kommer precis som alltid var jag och massa par, men jag blev ändå superglad för inbjudan. Jag älskar min kusin och har alltid gjort och jag har verkligen saknat honom de åren vi inte haft kontakt. Men nu är han tillbaka och har dessutom en underbar fru och två gull ungar nu så jag fick verkligen tillbaka desto mera.

Jul och nyår är jobbigt för ensamma och för oss som inte trivs ihop med alkohol.
Men jag tror kommer överleva denna långhelg också.

Idag blir det uppesittarkväll med mina gudbarn.
Mys pys och sen hem till lilla katten min.

God jul på er alla läsare!
Va rädda om er och skippa spriten, det är barnens helg och dom vill ha dig nykter.
Kör försiktigt i jultrafiken och stressa inte.
Tänk på alla men mest av allt tänk på dig själv.
Du är värdefull och 2012 måste bli ett bättre år för oss med krossade hjärtan och sorgsna ögon.

Så länge jag andas hoppas jag.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Åh vad snäll du är. Ja, man kan nog säga att vi är rätt lika.. Och tack så mycket! Hoppas du hade en riktigt bra jul! Kramar.

2011-12-26 @ 11:53:47
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0