Flickvän för en dag

Länge sedan jag skrev. Har varit så likgiltig till allt och inte haft någon inspiration till något. Men trots det så mår jag ganska så okej. Ganska skönt att inte känna så mycket.
Dagarna rullar på och jag har haft många mysdagar och kvällar med vänner och bra filmer.

I fredags hade jag min vän G över på en dvd mys kväll. En jätte mysig kväll. Såg:
Red riding hood - Den var riktigt bra, bättre än jag trodde. Absolut sevärd.
Dont be afraid of the dark- Absolut sevärd inte så läskig men lite, så helt okej.
På lördagen var en annan vän hemma hos mig, vi lagade purjolökssopa och snackade skit hela kvällen, så skönt att bara krypa upp i soffan tillsammans med en god vän, med filt och en kopp te och bara prata om livet och allt. Självklart såg vi ”Så mycket bättre”.
På söndagen var jag på Jul marknad med två vänner och mitt gudbarn, köpte renkorv och vildsvinskorv, mums vad gott det var, sen blev det svensk honung också en med citronsmak och en med eukalyptus smak, ett måste för vinterns förkylningar.

På måndagen var jag och pratade med banken men eftersom man idag måste betala insatsen på 15% så kan jag glömma en bostadsrätt och mitt lilla dröm radhus. Jag kan inte spara ihop till 250.000 kr. Banken lånar bara ut 85% så resten av pengarna måste man skaka fram på egen hand. Tackar gud för min hyreslägenhet annars vet jag inte hur jag skulle kunna bo och då har jag ändå fast anställning sedan många år. Nåja jag har en bra lägenhet och jag är glad för det och nu när jag vet att jag inte kommer kunna flytta på många år så kan jag ju lägga ut lite pengar på denna lägenhet fast det är hyreslägenhet, man ska ju trivas där man bor.

Tisdagen var den bästa dagen på evigheter. I var hos mig och jag fick vara flickvän för en dag.
Helt jävla underbart att få ömhet, närhet och massa mys.
Jag var och hämtade honom vid 14.00 och lämnade honom 22.15 och under alla dessa timmar så satt vi och mös i min soffa. Han höll om mig, vi höll handen och hade så jävla mysigt. Det var evigheter sen jag hade en så mysig dag. Vi åt sushi, tittade på film och pratade om allt och inget i varandras famn, Helt jävla underbar, han är så fin och go och vi kan verkligen prata om allt, han är en super fin kille, en kille som jag enkelt skulle kunna bli så kär i. Men han vill inte ha ett förhållande och eftersom han tydligt sagt att han inte vill det så får jag inte bli kär, för det är bara onödigt. Han vill inte, och så länge han inte ändrar sig så får jag nöja mig med att vara flickvän för en dag då och då.

Men vilken underbar dag och kväll vi hade och vad snygg och fin han är. Som grädde på moset avslutade vi kvällen med sex, äntligen har jag fått knulla igen! Nu är man som en människa igen. Tre månader utan är fan inte kul.
Filmer vi såg var:
Priest- ingen vidare film, vi satt mest och hånade olika repliker och hittade vilken filmer de hade härmat och tagit vissa saker ifrån. Men det var kul det med och vi fick många skratt ihop.
Super 8- helt okej film, lite fånigt att ett så stort tåg flyer i luften pga. en liten personbil men annars var filmen bra. Lite rolig och spännande, en lagom trevlig film. Vi tyckte om den bägge två.
The fighter- Riktigt bra tyckte vi bägge två, byggd på verklighet om en boxare och hans bror. M missbruk och svek, boxning och kärlek. Den bästa av filmerna vi såg.

Det var så underbart att få vara flickvän för en dag, vi hade så mysigt och han är så söt. Det var så mysigt att ha någon som höll om mig, att få ligga med huvudet på någons bröst, att ha en hand att hålla och någon att ligga under filten med. Det var första dagen sedan min lil la katt dog som jag inte grät.

Vi hade tända ljus, bra film, varm filt, god mat och varandra. Att få vara fickvän i 8 timmar var det bästa som hänt mig på länge. Det är precis så jag vill leva, exakt så jag vill ha det på kvällarna, det är helt underbart mysigt, Längtar och hoppas att jag får uppleva mer av den varan, men det va skönt och mysigt att få vara flickvän för en dag, bättre en ingen dag.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0