I was made for lovin' you baby

En vän sa en sak som fick mig att tänka om. Hon fick mig att må bra och orka stå ut en dag till.

Du är inne på facebook och i stortsätt bara byter bild, varannan eller var tredje lördag. Min terapeut tror att du gör det för att visa mig att du är i behandling än och att du mår bra, och kanske är det så eller kanske är det inte så, men jag kan ju faktiskt välja att se det så.
Dessutom vet du att jag finns kvar och väntar på dig och om du inte skulle vilja det så skulle du ju säga det.
Jag blir besviken och rädd när du inte hör av dig. Men som min vän sa till mig idag så har du ju faktiskt inte hört av dig och sagt något negativt heller, du har ju faktiskt inte sagt nej eller hej då och så länge du inte gör det så betyder det ju att du vill ha mig och att du vill att jag ska vänta.
Förmodligen är det så, och om inte annat så kan jag välja att se det så.
Du har inte gjort slut eller sagt att du inte vill att jag väntar, så med andra ord vill du ha mig och du vill att jag ska vänta.

I allt detta och i mitt dåliga mående har jag fått veta vilka som är mina vänner och vilka som är det och denna tjej som jag inte alls umgås med mer än på jobbet har visat sig vara en riktigt bra vän som ger mig massa med positiv energi. Sen har jag vänner som jag verkligen trott är mina nära och bästa vänner som visat sig vara långt ifrån det jag trodde.

Jag väntar på dig och det borde du veta, om du inte vill att jag ska vänta borde du sagt det. Jag tror du skulle säga farväl om du ville ha ett farväl, jag väljer att tro på dig och jag väljer att tro att du är den goa och underbara kille jag en gång kände. Jag tänker försöka välja att må bra och tro på dig.

Idag kom första livstecknet från min svägerska. Hon hade betalat in lottot och istället för att som vanligt vara helt tyst och bara sätta in pengarna, kom pengarna in på kontot med en hälsning - puss. Det va första livstecknet på evigheter, ja du älskling hon är värre än dig he he.

I natt drömde jag att alla mina pengar var slut och sen drömde jag att jag hade glömt att åka till jobbet, skumma drömmar, minns inte så mycket mer än paniken att vara försenad till jobbet och paniken över att vara pank. Jag minns att du va med, men jag minns inte mer än så.

Kanske lika bra det, saknaden av dig är ännu värre när jag minns din närhet från natten.

Städade och skurade golven idag innan jobbet, skönt att komma hem till ett städat och fint hem, synd bara att du inte är där. Men den dagen kanske kommer. Jag ska iaf förbereda mitt hem för det, ska rensa ut massa grejer så du får plats om och när du kommer.
Jag ska sälja massa skor som jag inte använder, pengarna ska jag spara till en resa för oss.
Jag har säkert 200 par skor och jag använder max ett 20-50 tal, så det är en hel del jag tror jag kan sälja. Kan ju prova iaf.

Måste sysselsätta mig medans jag väntar på dig min älskling. Jag måste tänka på annat och få ett lugn i min själ. Saknar dig, längtar efter dig och gör vad som helst för dig, för jag älskar dig.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Tea

Tack för ditt grattis!

2010-09-13 @ 18:26:08
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0