Osäker

Inget spår av R på hela Internet vad jag kan se. Saknar honom och nu kommer även tårarna igen. Vad ska jag göra med hans saker? Ska jag försöka nå honom igen? Varför är han spårlöst borta och varför lämnade han mig efter jag väntat på honom i 7 månader?
Saknar honom så mycket och det blir självklart ännu mera nu när M är så konstig.

Idag hörde M inte av sig på hela dagen, han puffade mig på facebook 3 gånger men nu på kvällen har han även slutat med det.
Jag sände ett sms och frågade om de hade kul igår och om han va sliten idag. Fick svar på 2 sek att han var grymt sliten och att de hade kul igår. Han skrev Puss men annars va smset kort och trist.
Svarade att jag tänkte på honom och att han kunde höra av sig i morn om han kände för det eller i kväll om han hade trist, men det smset svarade han inte ens på. Antar att jag åter igen är dumpad, han verkar iaf inte speciellt intresserad längre. Vet inte vad som hände han var så på och allt gick så bra sen i fredags va han lite off och i går när jag ringde lät han glad och go men hörde inte av sig mera och idag helt tyst igen. Känns skit trist. Gör mig rätt deppig faktiskt.

R gjorde aldrig så. Vi hade kontakt varje dag från första stund. Han fick mig aldrig att tveka. Han var precis så som jag drömt att en kille ska vara. Han var min prins han gjorde inte ett misstag tills han försvann. Vi var så lika, allt var så rätt med honom, inga tvivel.
Det gör ont. Saknar honom.

Har grymma kramper i magen, vet inte vad det är för jag har inte kommit i kontakt med de jag är allergisk mot. Antingen är det något annat, eller så är jag allergisk mot något nytt.
Magen krampar och det gör grymt ont. vet inte vad det är, gör så förbannat ont speciellt om jag äter eller dricker. Ju tommare magen är ju längre uppehåll mellan kramperna.
Måste väl söka läkare om det inte går över men min allergi fanns det ingen medicin emot och ingen utredning att göra utan bara för mig att undvika det jag vet jag inte tål.

Nu kom ett kort svar från M, han ska ringa mig i morn och sen frågade han vad jag gjort idag. Så han dissar mig inte helt men han är inte lika på och gullig. Jag förstår mig inte på folk, kanske passar jag inte in i det sociala normala beteenden. Det var bara R som va som jag.
Jag har alltid känt mig annorlunda och utanför utom med R
Nu ska man försöka träffa nya människor och jag greppar inte det sociala spelet. Jag tycker att om man tycker om någon så vill man prata med den människan varje dag även om man är trött eller bakfull. Men så är det tydligen inte, folk har tydligen dagar då de inte ens orkar smsa. Men jag fattar inte, jag känner mig dissad. Jag vill känna mig betydelsefull och saknad och hur jobbigt är det att skicka ett sms? Är jag inte värd mera?

Nu kommer lite sms trots allt, men det var ändå jag som började och jag vet inte om jag inbillar mig men får en känsla av att han är lite bakis kåt.
Jag kanske är väldigt misstänksam men jag har blivit så otroligt många gånger utnyttjad till bara en sak så jag tolkar mycket till sex. Jag har så många gånger varit kär i någon som bara haft mig som en leksak, så jag är på min vakt och försöker att inte hamna där igen. Jag är ingen 071 tjej man bara kan ringa eller snusk smsa med. Jag vill ha mera.
Men det är svårt ibland och veta vad som är antydningar och inte.
Det var enklare med R, vi pratade samma språk

Dessutom antydde han aldrig något om sex, bara hur fin jag var och hur kär han va i mig och hur mycket han saknade mig.

Men kanske överdriver jag, kanske är Ms avsikter goda och jag som larvar mig, men jag blir så osäker när han försvinner eller är off ett par dagar.

Dejting är inte min grej. Jag tycker det är jobbigt för antingen är jag inte intresserad eller jätte intresserad. Allt eller inget, svart eller vitt allt i mitt liv är så. Jag har svårt att tolka folk i det där konstiga sociala spelet då man inte ska vara för på eller av. Tycker jag om någon eller är nyfiken på någon vill jag höras mycket och ofta, jag vill känna mig speciell och uppvaktad.
Det var så enkelt med R vi var av samma sort.

Vet inte om M är så intresserad av mig. Får se om han hör av sig i morgon, för nu ör det jag som hört av mig till honom i 3 dagar, nu får bollen vara hos honom om han är intresserad.

Men utan honom är jag 100% tillbaka på R….

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0