Äntligen arg!

I helgen kom äntligen ilskan och hämndlusten. Fan vad elakt det där meddelandet va, jag hoppas för hans skull att han är onykter för har han blivit så elak som nykter tycker jag synd om honom. Vill han vara med den där jävla fittan så får han väl va det, hoppas de super sönder deras falska kärlek. Fan va arg jag är.

Jag kan inte fatta hur han kan skicka ett sådant meddelande efter allt. Varför va han så gullig i augusti om han nu har gått så jävla mycket vidare med den där subban?!
Nä jag har mina teorier. Han va nykter i augusti men gick tillbaka till spriten i september och då också till subban Kattis. Så nu är han hos henne, bor väl där och hela gulliga jävla baletten och det äcklar mig, men han kan inte vara nykter och så länge han super så borde jag vara glad att han inte är med mig, men dessvärre är jag inte det. Men så länge han super så kommer det nog gå åt helvete för dom. Hoppas på det iaf.

Stack till Eskilstuna i helgen, mådde inte så jätte bra men fram på kvällen kom äntligen ilskan och hämnd lusten, det va skönt och jag hade riktigt trevligt på förfesten även om det är lite jobbigt att vara nykter bland alla som super, de är ju så jobbiga och högljudda och det märker man mera om man är nykter. Men jag är glad att jag var nykter och det är skönt att vara nykter. Vill inte blanda mitt mående med alkohol.

Intressant hur mycket det stör folk att man inte dricker…speciellt när jag inte har någon ursäkt. Jag bara vill inte dricka. Någon frågade om jag var alkis, nej svarade jag men alla andra runt om kring mig är, då tittade han förvånat på mig och sa inget mera.

Men jag var med ett glatt gäng som trots att de var ganska fulla var trevliga och roliga.
Efter ett tag stack vi till Harrys ett jätte bra ställe i E-tuna. När jag går in på stället ser jag en kille som är så söt men han påminde mig om mitt X så det högg till i hjärtat, de hade precis samma klädstil och jag dör, för de där snygga jeansen och de vita jumpa skorna. Men jag försökte glömma alla minnen av mitt X och gick in, mitt X har svikit mig och jag ska fan visa honom att jag klarar mig.

Jag dansade loss på slagerdansgolvet och skrek ut min frustration på livet i låtarna.
Jag hade bestämt mig innan att dansa med alla som bjöd upp och ge ut mitt telefon nummer till alla som ville ha det.
En äldre man med utländsk bakgrund som stank rök, bjöd upp. Men jag höll mitt löfte och han fick en dans, men sen fick det vara bra och jag dansade och sjöng vidare med mina vänner och hoppades att någon bättre skulle bjuda upp.

Efter ett tag kom iaf saknaden och ångesten efter mitt X, så jag gick bort och försökte ”skärpa mig” Tårarna var så nära men när ångesten var som värst kom en snygg kille och frågade varför jag stod där ensam och sen kramade han om mig och vi pratade, dansade och kramades resten av kvällen, han släppte inte mig en sekund.
Det va som om det kom ner en ängel, precis när jag började få ångesten så kom han med sin varma famn och ångesten bara rann ur mig. Han va så söt och snäll. Vi dansade och dansade, han var jätte bra på att dansa och svetten rann på oss bägge. Han va helt underbar och han fick mig att glömma allt för en stund.
När stället stängde hjälpte han mig få ut min jacka och sen gick vi ut, hand i hand, han släppte inte taget om mig för en sekund. När han tar på sig sin munkjacka ser jag att det är samma kille som jag såg när jag gick in på stället. Lite kusligt, men coolt. Han va så snygg och go.
Både han och jag hade tappat bort våra vänner så vi ställde oss utanför stället och kramades och kramades, men våra vänner var borta så vi gick till ett par bänkar som vi satt och kramades på i timmar, efter mycket om och men gav jag med mig och lät kramarna bli till kyssar. Det var underbart att känna någons läppar mot mina igen. Värmen spred sig i hela min kropp. Han kysstes grymt bra och vi kysstes och kysstes. Det va så skönt att få känna närhet igen att få känna hans varma och underbara kropp mot min och våra läppar möttes Att få känna närhet var så underbart, jag har inte fått en kram av en man på snart 7 månader, jag kan uppriktigt säga att han fick igång mig till max. Han var så grym på att kyssas och han höll om mig så varm att jag blev knäsvag. Vilken kille! Men han va ung, betydligt yngre än mig, men jag bryr mig inte ett dugg, han va snygg, snäll och han fick mig att glömma alla mina bekymmer, han kysste bort all ångest och alla tårar. Jag mådde så bra i hans famn.

Efter nästan två timmars hånglande i kylan höll vi på att frysa ihjäl och vi bytte nummer och sa hej då. Jag hann bara gå ca 50 meter så ringde han upp mig och sa att han frös utan mig och ville säga god natt, vi pratade lite och sen sa vi hej då, efter 5 min ringde jag upp honom och vi pratade tills jag kom fram till min kompis port. Vi sa puss puss och sen la vi på.
Jag mådde riktigt bra när jag la mig på min kompis soffa för att sova, jag var genom frusen och frös som fan men jag hade ingen ångest, jag mådde riktigt bra.

På söndagen åkte jag hem till Stockholm igen och när jag kom hem så slängde jag iväg ett litet sms till honom. Jag skrev ” Hej snygging. Kom du hem ordentligt? Hoppas du inte frös ihjäl dig vid vattnet, jag frös hela natten Hade behövt din varma kropp. ;o) Hoppas vi ses igen. Kram XXX”
Men det har nu gått 1 dygn sedan jag sände smset och han har inte svarat.
För varje timme som går utan att han hör av sig så kommer tankarna om mitt X tillbaka. Svartsjukan kommer, saknaden kommer och jag bara ber till högre makter att denna ”J” ska höra av sig. Jag vill inte tänka på mitt X, jag vill inte sakna honom. Jag vill glömma nu, jag vill tänka på någon annan, jag vill träffa J igen. Jag vill att han ska kyssa bort min smärta.
Jag vill verkligen att han ska ta bort mitt X ur min skalle.
Jag vill träffa honom, jag vill ha sex, närhet, ömhet. Jag vill leva igen.
Jag klarar inte av att bli dumpad igen, inte så här fort.
Jag behöver lite ömhet och uppmärksamhet, snälla jag behöver bekräftelse. Ge mig lite hopp om livet.
Jag behöver verkligen bli lite uppvaktad och helst av denna snygga kille.
Jag vill ju komma vidare nu. Snälla …..

Vet inte så mycket om denna kille så jag kan inte bocka av allt på den där checklistan, men helt klart kan jag bocka av en hel del redan nu. Så det vore ju underbart om han kunde höra av sig och uppvakta mig lite. Jag behöver lite tur nu, lite flyt liksom.

Jag orkar inte må dåligt mera, jag orkar inte tänka på mitt x och hans nya subba. Jag vill inte gråta mera nu….

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0