Dumpad igen….

Jaha då va det slut för denna gång. Blev ingen dejt och inte något sex. Åter igen försvann han bara.
“Jag ringer dig om en stund” sa han i Tisdags, men blev vist slutet.

Idag är det Lördag och han har fortfarande inte ringt. Han som ev. skulle komma till mig i helgen. Dåligt och märkligt. Varför försvinner folk bara, kan man inte iaf säga hej då?

Jag bestämde mig för att ta mod till mig och faktiskt säga ifrån denna gång, så för någon timme sedan skickade jag ett sms.
“ Vad hände? Vart tog du vägen? Jag fattar att du inte kommer till mig i helgen och jag förstår att du av någon anledning tappat intresset, men du kunde väl sagt nåt. Tråkigt / xxx”
Inget svar har kommit än, det var med andra ord inget missförstånd. Jag är dumpad igen!
Vad hände? Vad gjorde jag för fel? Vad sa jag som va så otroligt fel eller vad va det som blev fel? Åter igen får jag inget svar på vad som är fel på mig, är det något jag säger, är det mitt utseende eller vad är det? Alla bara försvinner, utan att ens säga hej då? Varför gör man så?

Inger på internet om R, inte ens på någon Bajen sida. Den där jävla Kattis har inte skrivit något om honom heller, på gott och ont. Jag är så sugen på att försöka kontakta honom igen. Saknar honom fortfarande. Ingen är som han.

Hittade en låt på en tjejs blogg. Underbar låt “Gubben i låda” med Daniel Adams. Ray. Kan lyssna på den om och om igen. Blir lite peppad av den. Sjunger den högt, högt i min lägenhet som om att min röst ska höras till Uppsala där jag tror att R är kvar.
“Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks, för dig ska jag göra det 1000 gånger om.”
Grym låt.

Nu när M dumpat mig så är varje tanke hos R, jag väntar och hoppas än. M va inte mannen som kunde ta mig med storm och få mig att tro på kärleken igen. M var inte den mannen som kunde hjälpa mig läka såren och få tilliten tillbaka, M var bara en som gav mig vatten på min kvarn, det är bara R som är rätt, alla killar sviker. Jag kan lika gärna vänta på att R ska bli nykter och frisk. Om nu inte det kommer en man och visar mig att jag har fel.

Jag vill att någon ska ta mig med storm, älska mig, se mig, visa mig att det finns hopp kvar.

Idag, just nu är jag arg och besviken. Far åt helvette alla svin! Jag ger upp. Ni vinner, jag fattar piken…jag kan inte bli älskad. Men jag skiter i det, det är ändå bara R jag vill ha. Utan han, ingen kärlek, utan honom inget liv.

Men det får gärna komma en snygg, trogen, pålitlig och underbar man och bevisa att jag har fel ….

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0