Nya Dejting tag.

Ja så är en ny dejt inbokad. Greken och jag ska ses på fredag och gå på bio.
Ska bli spännande att träffa honom. Får väl se om han dyker upp så det inte blir som med den där G. Han har för övrigt fortfarande inte hört av sig.
Men nu på fredag tar jag nya tag, ny kille och så får vi se vad som sker.
Ska bli lite kul med Bio, har väl typ nästan aldrig varit på en bio med en kille.

Nu är väl risken att jag får kommentarer om hur många jag dejtar osv. Men nu blev ju förra dejten inte av så den kan ni fan inte räkna. Jag har ju inte haft en dejt på evigheter. Inte haft en relation på snart två år och alldeles för lite sex de senaste fem åren eller snarare tio åren eller mer.

Jag blir så trött på att vi tjejer alltid får höra att vi är äckliga, slampor och horor för att vi träffar en kille eller för att vi har sex.
Vad är problemet? Hur ska vi tjejer träffa en man att gifta oss med och bilda familj med om vi inte får dejta och hur ska vi kunna njuta av sex om vi inte får knulla?
Sen kan man ju undra hur ni killar ska få alla era knull om vi tjejer inte får knulla?
Ska killar bara ha sex med varandra och sen gifta sig med en kvinna som är oskuld?

Jag är snart 40 år. Jag måste erkänna att jag inte är oskuld och att jag dejtat ett par stycken genom alla åren. Att dejta är inte samma sak som att knulla. Jag har alltså inte knullat med alla jag dejtat och pratat med.
Dessutom att ha en sexualitet som kvinna anser jag som en mänsklig rättighet. Sex är alltså inget äcklig eller fult utan något vacker och fint, men det är ju vad jag tycker.

Jag tänker skriva om lite olika dejter jag haft genom åren. Men jag har alltså inte dejtat alla under samma år och jag har absolut inte haft sex med alla. Det är nog lika bra att jag verkligen poängterar det om och om igen så det inte blir missförstånd.
Jag kommer berätta om massa olika dejter från när jag var ung tonåring till vuxen snart 40 åring.
Tror ni kommer få många skratt.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Dejtingsajter

Tror det är på grund av folks syn på kvinnors sexualitet som det är ovanligare att kvinnor finns på dejtingsajter. Skulle gärna också vilja se att det ändras, bra inlägg :)

2012-01-25 @ 20:34:29
URL: http://dejtingsajter24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0