Misslyckad dejt

Igår hade jag en dejt med en kille - M. Han tog kontakt med mig på via nätet för länge sedan men vi har aldrig setts. För ca 1 år sedan pratade vi lite via msn, men efter ett tag insåg han min ålder och dissade mig totalt pga. detta.
I våras skrev han till mig igen och tyckte jag var så otroligt snygg och ville dejta mig, jag påminde honom då om att han tyckte ju att jag var så extremt gammal. Han bad om ursäkt och nästan bad på sina bara knän om en dejt. Jag dissade honom lite eftersom jag faktiskt tyckte att han var rätt otrevlig och dissade mig på ett ganska taskigt sätt. Men efter mycket om och men så gav jag honom en chans och vi skulle ses.

I går kväll efter kl 20.00 kunde jag ses men då var han upptagen med vänner och hörde av sig kl 22.00 och undrade om det var försent, jag tyckte det väl var okej att ses vid 22.00 tiden en lördag så jag sa att han kunde komma över en sväng.
Han dök dock upp 23.15, så lite trött var jag ju. Men han kom och vi satte oss för att prata, han ville inte ha något att dricka eller äta utan satte sig bara ner och vi pratade i ca 45 min sen sa han att han började bli trött, men sen fortsatte vi prata lite. Jag började misstänka vad han syftade på när han sa att han började bli trött, men spelade lite dum.

Vi tyckte väldigt olika om mycket och hans sätt att resonera var jättemärkligt i många fall. Vi var verkligen olika. Ex. Så har vi bägge mist våra mammor men han tyckte det var mer synd om honom eftersom hans mamma dog knall fall och min mamma var sjuk i 6 veckor så jag hann ju förbereda mig, tyckte han. Jag kan inte fatta hur man ens kan jämföra dödsfall och vems anhöriga det är mest synd om. Han fick det att låta som om att min mamma dog va väl inget, hans mamma dog ju knall fall. Detta diskuterar han dessutom på första dejten!

Han tyckte även att alla i Sverige har samma förutsättningar och att alla får gå i skolan. Jag menade att vi absolut inte har samma förutsättningar i livet, vissa har två föräldrar och ett tryggt hem att plugga och må bra i, medans vissa barn lever i missär hemma och har inga möjligheter till läxläsnings hjälp eller ett tryggt boende att plugga och leva i, vissa barn kan inte gå i skolan eftersom de ex är mobbade eller av annan anledning mår dåligt.
Men han levde i drömvärlden där samhället fångade upp alla barn som har det jobbigt och svårt och han menade att alla barn har samma förutsättningar att ha en bra familj och att alla barn kan anmäla sina föräldrar till socialen. Jag tycker inte att man kan kräva av ett barn att anmäla sina föräldrar så att de ska få gå i skolan. Jag anser det vara ganska naivt att tro att ett samhälle fungerar så. Men han får ju ha sina åsikter, men jag kan ju inte påstå att hans åsikter och tänk fick mig kåt precis.

Efter ett tag frågade han mig om jag tycker om att ligga sked och jag svarade att det är väl mysigt, han tyckte då vi skulle gå och lägga oss och att han vill ligga sked med mig. Jag tyckte väl att det kanske var lite väl tidigt att ligga sked, vi har ju bara träffats i 1 timmer och 30 min. Men han viste efter 10 min att han ville ligga sked med mig och gav mig nu 5 min att bestämma sig och när jag sa nej så åkte han hem, lite sur och sen sa han att han kanske somnar vid ratten och dör eftersom han inte får sova hos mig.!!

Herre gud vad trött jag blir på vissa.  Han kommer hem till mig nästan halv tolv på natten och tror jag vill knulla efter 1 timmes prat.  Vi har aldrig tidigare setts och knappt pratat tidigare, bara lite via msn och det var dessutom länge sedan. Det är alltså första gången vi ses, vi har knappt chattat med varandra, han vet inget om mig typ och tror att jag ska knulla med honom så fort och så enkelt. Lite mera krav har man väl ändå och ärligt talat så var jag inte attraherad av honom och inte blev det bättre av hans syn att se på saker. Han sa så skumma saker så ni anar inte. Vi tyckte typ inte lika om nåt och han tyckte jag var en märklig och omständlig tjej.

Suck.

I har skickat sms och snart hoppas han att vi ska kunna ses och J kommer till mig i helgen när jag ska fira min födelsedag. De är fina och bra killar, synd att de kan ses så sällan bara.
R har jag inte sett eller hört nåt ifrån, han sitter nog inne. Men jag väntar hellre på dessa än att dejta flera puckon!

Saknar närhet och jag saknar allt R och jag hade. Han var och är min tvillingsjäl.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0