Sjuk, trött, anti.

Jepp,  precis så är det, legat sjuk sedan i söndags, trött och anti allt. Ingen lust med något och jag vill bara vara hemma och titta på tv och mysa med min lilla katt. På allt detta fick jag en tok förkylning låg kanon däckad i ett dygn och sen var jag på benen igen, skumt. Nu är jag bara lite snorig och seg.

Vet inte vad jag ska blogga om, känner mig liksom fortfarande helt tom.

Pratat med radiumhemmet och det har nu gått 12 veckor, men inget svar än. Min läkare ska ringa mig på torsdag eller fredag, problemet är att jag är på konferens och måste ha mobilen på ljudlöst. Men jag hoppas samtalet kommer lägligt. Behöver ett svar snart.

I har inte hört av sig sedan han avbokade dejten.
R har öppnat sin andra facebook sida igen, den han har alla sina ”suparkompisar” m.m. men han har inte hört av sig till mig. Han verkar vara inne i en riktig supar period och han verkar inte ens vara med Kattis numera. Ärligt talat så bryr jag mig faktiskt inte. För första gången så skiter jag i vad han gör, jag vill ha honom nykter och är han inte nykter så kan han knulla sig själv.
J har hört av sig men hör av sig samma dag han kan ses och sen i i slutendan så kommer han inte i af. Så gjorde han i torsdags och även idag. Hatar att gå och vänta på någon som inte kommer och inte hör av sig. Sent hör han av sig när han vet att det inte längre går och så ber han om ursäkt. Vet inte varför han gör så.

Chattade med en super trevlig kille idag på nätet, han var konstnär och ville fota och måla av mig. Men han är i paris nu så vi får se när vi kan ses, han var super trevlig, såg bra ut och verkade seriös.  Bor i en grannkommun till mig när han är hemma i Sverige men är mycket i London och Paris.
Han var trevlig och vore kul att få bli fotad av en bra fotograf. Fick se hans hemsida och han är verkligen en konstnärlig fotograf.
Bättre och vackrare kort än Jo tog kan ju bli en skön hämnd.

Konstigt att jag drar till mig konstnärer. Lite kul och skönt för självförtroendet och gör mig taggad till att komma igång med träningen.
Hittat ett nytt cool gym i min kommun. Tro det eller ej men det har faktiskt en rosa gym avdelning för oss tjejer och sen har de massa olika gruppträningar och öppet  5-22. Jag gillade verkligen det tränings centret och vill verkligen träna där men det är dubbelt så dyrt än mitt gamla gym.
Jobbet är så satans snåla, bara 500:- per termin i friskvårdspeng. Hur långt kommer man på det?
Snåljåpar.

Kommer bli ont om blogg tid nu på ett tag. Men jag skriver så fort jag kan och har något att skriva.
Just nu söker jag efter livslust och lust till allt och inget. Så anti och trött. Vill bara gosa med min lilla katt och sörja min andra katt. Inget betyder något längre.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja:)d e finns på gojane.com!

2011-11-30 @ 08:50:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0