Slut på dejtning

Första lediga dagen på min långledighet, men den började allt annat än bra.

Skulle haft dejt med D, men han är som bortblåst.
Allt va bestämt sedan ganska länge, idag skulle vi ses klockan 15,00 men eftersom han hade blivit av med körkortet skulle vi höras i går och planera vart vi skulle ses. Han hörde aldrig av sig igår, jag skickade ett sms igår kväll med en fråga om tid och plats och om det fungerade för honom, inget svar kom.
Vi skulle alltså ses idag kl 15.00 och han har fortfarande inte hört av sig. Min lediga dag som jag bokat för bara honom och han hör inte ens av sig. Så jävla taskigt.

Jag hade ingen lust at sitta ensam hemma idag när solen sken ute och jag har påbörjat min långledighet så jag ringde runt efter någon att tillbringa denna soliga dag med då idioten jag skulle dejta inte ens kunde höra av sig.

Pratade lite med Kanadensaren idag igen, vi har verkligen trevligt ihop och efter att ha haft kontakt med honom i ca två veckor nu med massa chattande så börjar jag tycka mer och mer om honom, vi var så lika och han verkade rar och förstående.
Försökt hitta honom på facebook men inte hittat honom. Men alla har ju inte facebook.
Skulle precis byta nummer med honom och försöka boka in en träff när min killkompis F ringde. Han tyckte jag skulle snoka lite till trots att jag finkammat nätet på namnet jag hade på denna kanadensare. F sa åt mig att googla på hans e adress och det gjorde jag för det hade jag inte gjort.
Då visar det sig att killen jag tänkt dejta som va så förstående och rar var en porrfotograf med inriktning på anal sex! Jag blir så trött. Jag ska nog inte dejta.

När jag kom tillbaka till msn hade han loggat ut och jag fortsatte jakten efter någon att tillbringa denna soliga dag med. Nu ville jag absolut inte vara ensam när två stycken svikigt.
Men det slutade med att jag åkte på en biltur ensam och sen handlade jag mat på Coop och sen några nya fiskar till mitt akvarium. Det var den lediga dagen det.

Även om jag inte är kär i D eller denna kanadensare så blir jag ändå ledsen och besviken. Jag försöker verkligen inte sitta hemma och tycka synd om mig själv och sakna R. Men ändå slutar det så.
Det är inge kul att bli dumpad om och om igen, och träffa idiot efter idiot.
Jag blir ledsen och sårad och jag tappar självkänslan och självförtroendet.
Jag känner mig lurad och dumpad.

Nu tänker inte jag dejta mera, nu väntar jag på R. Jag ger upp.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du också soligt där du bor?:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg intervju - jag ställer frågor tilL DIG som du svarar på, länkar till DIN blogg i min blogg i ett inlägg:)

något för dig? KLicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-11 @ 10:06:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojoj.. Förstår dig. Men du får inte låsa dig vid dom för det finns fina människlor där ute!

2011-05-11 @ 17:37:26
URL: http://malindans.blogg.se/
Postat av: Malinne Mamma till Nellie 21 månader och Tiffanie 7 månader

Tycker verkligen synd om dej som har sådan otur med killar,jag gör verkligen det :(



jag tycker absolut vi kan försöka zumba tsammans,ska bara köpa kort först.Jag hade en gratis testbiljett!Dock är det ju lite svårt för mej att få ihop det med tider och så eftersom att nån måste ju ta barnen...

Kramar

2011-05-12 @ 12:09:29
URL: http://malinnes.blogg.se/
Postat av: lovisa

Har du haft en bra dag?:)

Just nu kan du ta chansen att vinna ett löshår av äkta hår i en valfri färg på bloggen, kika in om du är intresserad :)

2011-05-12 @ 19:54:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0