Kom ihåg mig då ♫


När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går att nå
När du träffat botten,
kom ihåg mig då

När du tagit första bästa tåg
och gör vad som helst för en dialog
När du står sist i kön,
kom ihåg mig då

När vintern gömmer dina spår
så att du inte hittar hem
när du är vilsen i en vinternatt igen
Kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
Här finns du kvar

O när du står på toppen och tittar ner
och det är ljust vart än du ser
När du har vunnit,
Kom ihåg mig då

När du får spring i dina ben
och jordens dragningskraft är klen
När du är i luften
Kom ihåg mig då

När våren öppnar sina dörrar
och du tar den långa vägen hem
När du sitter på ute serveringen där vi satt igen,
kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
Här finns du kvar

när varje dag känns likadan
och när det skymmer över stan
och när du drömmer kom ihåg mig då

När du har varit i alla vrår
när du har testat allt som går och
när du har tröttnat kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
Här finns du kvar

Här finns du kvar
Kom ihåg mig då
Kom ihåg mig då
Kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
Så finns du kvar
Så finns du kvar
När vinterisen ligger klar
Så finns du kvar
Så finns du kvar

Kom ihåg mig då

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; ja, köp de :D

2011-05-17 @ 06:31:38
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: lovisa

SV: ahha ja jag såg det också första gången igår:P

2011-05-17 @ 08:25:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0