Trött

Grymt trött, skulle kunna sova dygnet runt, varför är jag så trött?
Onsdag, bäddade ner mig för att se den nya polis serien som kl 21.00 skulle sända del 2. Tittade klart på ”halv åtta hos mig” Sen mins jag inget mera. Så någon gång mellan 20.00 och 21.00 somnade jag för jag vaknade kl 09.00 på morgonen efter och upptäckte att jag missat polis serien med råge.
I går torsdag, var jag så trött att jag bäddade ner mig i sängen vid 20.00 för att titta lite på tv, vet inte när jag somnade men jag tror det va till 22.00 nyheterna och sen vaknade jag av att en av mina katter väckte mig kl 09.30 dagen efter. Hur mycket kan man sova?

Nu sitter jag på jobbet astrött och ska jobba hela natten. Va ute och åt med några vänner och firade min absolut bästa vän sedan många år. Trevligt hade vi, bowlade och åt gott. Men nu sitter jag på jobbet och är så trött igen.
Varför är jag så trött? Jag skulle kunna ligga i min säng och sova dygnet runt känns det som.

Fick pausa från träningen ett par dagar, träningsvärken jag hade i armarna var nog mer än bara träningsvärk men nu känner jag mig lite redo igen, bowlingen blev dagens träning och sen så blir det nog ett core pass hemma i morgon och sen ett step pass eller ett core pass på gymmet på måndag.
Längtar till nästa body pump pass. Nackdelen med att jobba som jag gör är att man inte kan få in så bra rutin och man kan inte gå på samma pass. Utan får leta efter pass varje vecka som passar ens schema. Jag är ju lite mera av en rutin människa så jag hade hellre haft bestämda träningsdagar och bestämda pass. Men nu är det som det är och jag får helt enkelt försöka gå på det jag kan gå på. Minst ett pass i veckan är minimum och sen träning hemma. Men jag hoppas hitta iaf tre pass i veckan att gå på. Längtar tills jag kommit in i träningen ordentligt, vill se resultat, vill träna mera.

Ringe R idag, tog många timmar, ja flera dagar innan jag vågade och efter jag hade bestämt mig, men idag kl 13.00 typ så ringde jag. Telefonen var avstängd även denna gång.
Analys: Antingen behandlingshem, bytt nummer eller ute på fyllan. Hoppas och tror på behandlingshem.
Jag har gjort vad jag kunnat, sen blir det ett födelsedagskort till honom när han fyller 30 år.
Tänkte skriva (förutom kortets egna text) Tänker på dig massor. Tusen kramar A.
Vill skiva puss och jag älskar dig med hela mitt hjärta men anser att puss kan bli för mycket och att jag älskar honom kan nog skrämma slag på honom, så det får bli, tänker på dig massor och tusen kramar.
Vad tror ni om det?

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0