Trött

Har inte så mycket att skriva, trött, ögonen blöder. Klockan är 4, några timmar kvar att jobba.
Slumrade till, drömde om R. Drömde att jag ringde och han svarade fast han inte viste om det så jag hörde han sitta i en bil och prata med en kollega. Han jobbade och levde på, jag satt i telefonen och ingen hörde att jag var där.
Vaknade, kändes skumt, allt va så verkligt.

Idag kommer kortet fram till hans syster. Undrar vart han är och när han får se kortet. Undrar om Kattis kommer skriva något på facebook på fredag, jag hoppas inte.

L skriver lite gulliga saker på facebook och gillar mina status uppdateringar. Han är söt. Men menar han allvar och är han stabil. Ville och vågar jag dejta?
Tänk om R kommer tillbaka, och tänk om L tar ett återfall sen, då mister jag kanske dem bägge?

Hoppas få komma till ögonläkaren snart, jag är så trött i ögonen hela tiden, orkar inte titta, vill bara blunda.

Jobbar med favorit killarna. Men jag har det lugnt på min sida, tittade lite på Solsidan med dom men somnade på slutet. Orkar inte ha ögonen öppna.

Orkar inte vara vaken, trött och uttråkad på livet. Kan inte R höra av sig snart?

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0