My love 30 år

Idag fyller min älskade R 30 år! Idag den 1 april är det hans födelsedag. Jag önskar så att jag fick fira den med honom. Men så blir det ju inte.
Undrar vart han är och vem han kommer fira sin födelsedag med?
Livrädd för vad den där Kattis kommer skriva på facebook i morgon. Så nervös och rädd för jag vill inte veta att de firar ihop. Jag vill INTE att de firar ihop. Jag vill att de INTE ens har kontakt.

Kortet borde ha kommit fram till hans syster idag, men frågan är när han får veta att det finns ett kort från mig till honom.
Tänkte prova ringa honom i morgon, kanske även skicka ett sms?
Vad ska jag skriva?
Grattis på födelsedagen R. Hoppas du får en bra födelsedag på alla sätt. Tänker på dig massor. Tusen kramar A.

Jag skulle så gärna vilja fira honom, presenterna jag köpte till förra födelsedagen ligger i min klädkammare. Han försvann ju bara någon dag innan hans födelsedag förra året. Jag ville så mycket fira honom och köpt fina presenter. Allt han önskade sig va en picknick i vårsolen med mig, men jag hade köpt lite snygga kläder och lite annat, det är så länge sedan och jag har inte orkat titta på det så jag har glömt vad jag köpte. Jag hoppas han en vacker dag får dom. De ligger och väntar på honom iaf.
På nåt sätt så har liksom tiden stannat i mitt liv sen den dagen han försvann. Allt väntar på honom….

Jag önskar min älskling grattis på sin födelsedag med hela mitt hjärta och ber till högre makter att jag snart får hålla om honom och gratta honom personligen.  Men jag kan bara hoppas och be.

Grattis Älskling, jag saknar dig.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: HV

2011-04-01 @ 11:44:41
Postat av: HV

Be om villighet att se dig själv som den viktigaste personen i ditt liv.

2011-04-01 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0