Livstecken.

Haft en bra dag och känt mig stark, satt och bloggade om min kraft och min styrka sen så gick jag in på Facebook och ser att R varit inne vid 15 tiden och lagt upp ett videoklipp från en Hammarby match, han har inte skrivit nåt och inte gjort något mer, men han lever och han har varit vid en dator idag....

Förvirrad.

Han har ju bara mig och en till som vän till på sin facebook sida...så vill han visa att han lever eller la han bara upp den utan anledning?

Bara ett videoklipp på Bajen publiken från någon gamla cup match....Inte ett ord bara videoklippet, jag vet inte vad han vill säga med det, men han lever iaf och har kommit åt internet idag.

Hjärtat slår, tankarna snurrar. Vill bara hem och skrika rakt ut eller nåt.

Förvirrad, vet inte vad jag känner och tycker, har han läst mina meddelanden nu då eller?
Är han hos den där Kattis nu eller? Han kom ju åt internet idag iaf, men varför skriver han inget?
Åh jag blir så förvirrad, men antar att jag måste sluta analysera.

Så fort jag känner mig stark och börja släppa taget så dyker han upp. Det slår aldrig fel. Det är precis som om han vill påminna mig om honom, att jag inte får glömma, inte får gå vidare.

Trots förvirringen och att hjärtat slår och mina kinder är varma och röda så känner jag mig stark än.

Vad händer?

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: SOFIA

hehe vad roligt att du gillade den. Ha en fin kväll KRAM

2011-03-01 @ 19:36:41
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0