Trivs

Shit va skönt det är när folk visar sig vara pålitliga.
Jo och jag skulle höras igår och bestämma dejt för veckan, jag ringer vid 21.00 tiden och inget svar, jag reagerar genast med tanken” jaha nu får vi se om han ringer upp då” lite nervös men eftersom jag inte är kär utan ”bara” tycker jävligt mycket om honom så känns det bara lite nervöst.
Det går max 5 min sen kommer ett sms, ”mår inge bra idag ringer dig i morn”.
Kändes så bra att han liksom säger det så slipper min skalle grubbla. Så enkelt men så viktigt.
Idag kl 16.30 ringer han, precis som han sa och han är så enormt artig och gullig i telefonen att man knappt tror det är sant. Eftersom jag är på jobbet så frågar han flera gånger om det verkligen är okej att prata osv., så artig och så go.
Jag jobbar 14-20 hela veckan och eftersom jag ska på massa läkarbesök med mina ögon och ha lapp för ögat ett dygn och hålla på så sa jag att tisdag, fredag eller lördag passar bäst för mig att ses. Han skulle självklart anpassa sig efter mina arbetstider så vi kommer förmodligen ses i morgon kväll och sen kanske även i helgen, men han skulle ringa när han slutar sitt jobb i kväll så skulle vi bestämma exakt dag.
Känns så jävla enkelt och bra med en kille som kan boka in mig och som håller det han lovar, jag mår skitbra av det. Precis så här vill jag ha det, man bestämmer en dag och så ses man den dagen man har bestämt, så enkelt för mig då att boka in saker med mina vänner osv. när jag vet vilken dag som jag ska träffa Jo. Det är bara R som varit så enkel att ha med att göra tidigare och nu då Jo. Perfekt för mig, jag blir lugn och tillfreds när jag har en dag bokad. 
Pålitlighet är superviktigt för mig. Så här kan jag leva, så här kan jag vänta på R. Så här trivs jag med livet.

I lördags vann jag på V75 också, vi är 5 st på jobbet som gått ihop och spelar och i lördags kom vinsten så vi fick 1338 kr per skalle. Så Nice!! Min största vinst någonsin. Så kul ! Vet inte vad jag ska göra för pengarna men nåt extra kul ska jag försöka göra.

Började träningen igen idag, efter alla förkylningar och allergier. Har inte tärnat på 1 månad.
Tänkte börja lite försiktigt med ett Core pass, tjena alltså, det va Robban som var instruktör jag har inte haft honom på Core förut, lugnt va det då inte, omg. Helt slut och bara några timmar efter började träningsvärken komma. Jag och två tjejer till låg som små klumpar på golvet i mellan åt, och då kunde vi inte låta bli att skratta, det var verkligen ett tufft pass, men kul och bra. Nu kommer jag ha träningsvärk alla duga ett par dagar. Känner redan i ryggslutet och magen, så detta kommer bli bra men göra ont.

Nu ska jag komma igång med träningen och även med vikt minskningen, vägde mig i morse och vågen visade 71,3 kg. Vill ner 5 kg och sen få lite muskler, vill verkligen ta hand om min kropp extra mycket nu när jag börjat modella.
Nu jävlar!

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0