Slim Te

Min rensning går vidare, igår fick jag verkligen tömma magen på allt innehåll, var fan på toa 3 gånger och sket som en elefant. Känner mig dock fortfarande inte okej och fick ett återfall på lakris i går kväll. Men jag ska fortsätta med mitt Slim te ett tag och sen har jag ju beställt ett annat te från hemsidan www.slimshopping.se.

Det Te jag dricker nu som alltså heter Slim har jag köpt i en Thai mat butik i Vallentuna norr om Stockholm, har även hittat samma te i en annan Thai matbutik i Jakobsberg norr om Stockholm, så jag misstänker att den finns i de flesta Thaimatbutiker. Förpackningen är illgrön och det är en siluett av en tjej på framsidan och sen står det Slim med vita bokstäver.
Är absolut inte gott, men inte alltför vidrigt att dricka men om man vill få igång magen så är den as bra.
Men bli inte rädda om det gör lite ont i magen i början, det är tarmarna som jobbar lite bara och sen kommer avföringen stinka satan, men det är för att allt kommer ut. Kan dock rekommendera att ha en toalett i närheten de första dagarna för man har behov av att snabbt komma till toaletten ibland.
Lycka till med skitandet ;o)

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Eugeniy

Försök banta med Östra produkter till exempel lida daidaihua eller slimming tea, eller lida kaffe

för att få snabb effekt

2011-10-31 @ 10:00:42
Postat av: Jerryberry

jag vet också jätte fantastiskt te som hjälpte med att banta

det är http://www.lida-sverige.com/

2011-10-31 @ 10:32:33
Postat av: Greatly

intressant blog också<a href="http://www.lida-sverige.com/bantning-lida-kaffe.htmll">http://www.tvattafett.blogg.se</a>

2011-12-21 @ 15:30:38
Postat av: Greatly

2011-12-21 @ 15:31:27
Postat av: jennie

Kissar man mycket av detta te eller endast laxerande ?

2012-07-09 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0