Sex, p – piller och mens.

Jo fortsätter vara pålitlig, han ringde igår efter jobbet precis som han sa att han skulle göra, och precis som vi bestämde så bokade vi in en ny träff, idag ca kl 20.00. Men att vi skulle höras idag om jag kunde hämta honom vid pendeltåget, eftersom jag skulle till ögonläkaren idag och inte viste om jag kunde köra efter det besöket skulle vi höras under dagen.
Han fortsätter vara pålitlig och ringde idag för att kolla om jag kunde köra och vilken tid som är bäst för mig, han är så söt. Han förvånar mig verkligen och eftersom han alltid gör det han säger så känner jag mig lugn och trygg. Känns bra, enkelt och bra.

Ska få mensen i kväll eller i morgon bitti så jag hoppas vi hinner med lite maratonsex innan mensen kommer.  Hoppas! Så sugen ju.

Mensen är verkligen ett hinder i livet, jag som inte kan använda tampong har alltid blivit väldigt handikappad av min mens. Jag har alltid haft riklig mens och alltså behövt binda storlek large.
Man får ju för sig att det syns och att man ska blöda igenom så det blir alltid mörka stora jeans när jag har mens. Man kan inte bada och att ha sex, ja det går ju att ha sex men det blir ju Stockholms blodbad så det är ju inte så trevligt tycker jag. Dessutom har jag under många år haft grymma mens smärtor så att stoppa in nåt i allt det där onda, den tanken har liksom inte slagit mig.

Jag fick mensen tidigt jag var bara 11 år. Min mens blev riklig ganska så fort och jag hade grymma smärtor, jag svimmade nästan varje morgon och fick ha plast i sängen, eftersom jag blödde igenom nästan varje natt. Jag kunde blöda i över två veckor och jag mådde piss. Pms, mens smärtor och riklig mens, jag stod ut tills jag fyllde 18 år sen satte de in p-piller till mig, jag började som så många andra med märket Dessolette men mensen var fortfarande riklig och jag hade grymma mens smärtor och pms, men nu svimmade jag inte och jag hade bara mens i 5-7 dagar och den blev regelbunden och lätt att ha koll på så jag stod ut tills jag var 20 år men sen förstörde den min sexlust, jag blev torr som fnöske och var aldrig sugen, fick då prova ett par andra sorter, tror jag provade runt bland ca 5-10 olika sorter tills jag hittade Nevroletta,  och sen försvann dom och jag fick Follinett (kan stavat namnen fel)med bägge så  blödde jag rikligt i 5 dagar och hade lite mensvärk de första dagarna, men jag var kåt, blöt och mensen var kontrollerbar så dom knaprade jag på länge, sen efter många år fick jag en gyn som tog tag i alla mina mensproblem och hon sa att jag absolut inte skulle ha det som jag hade det, mer kunde jag kräva och hon ville jag skulle prova en ny sort Yaz.
Jag var skeptisk men gav det en chans, nu har jag ätit dom ett par år och dom är så bra.
Jag har fortfarande ganska riklig mens i max 2 dagar och sen behöver jag typ troskydd i 2 dagar, jag har nästan ingen mensvärk och pmsen är betydligt bättre även om jag känner av den och får lite psykbryt ibland. Men sexlusten är det inget fel på och mens i 2 dagar kan jag absolut acceptera, dessutom kommer den som en klocka. Tisdag kväll eller onsdag morgon kommer den och är slut fredag, några droppar kan komma på lördagen, men fredag och lördag gäller bara trosskydd.
Kan inte klaga, men mensen gör en handikappad iaf, men nu är jag bara handikappad i 2 dagar. Tackar gud för p-piller.

Jo och jag använder kondom och vi är riktigt noga med det, så jag har p-piller och knullar med kådis. Duktig flicka är jag. Det känns så jävla tryggt att knulla med gummi, även om det självklart är skönare utan, den där kondomen gör ju allt så torrt på nåt sätt, den suger ju åt sig allt som en svamp. Men det är tryggt,  jag behöver inte oroa mig för sjukdomar, och när det kliar eller svider så vet jag med säkerhet att det inte är något att oroa sig för.
Vi ska hiv testa oss i höst och sen knulla utan kådis, det ska bli grymt skönt, längtar men vill kunna veta att han är 100% frisk så jag kan koppla av.

Man kan ju lätt få svamp när man har en ny partner, kroppen är liksom inte van vid den nya partners ph värde och bakterie flora, jag har nästan fått svamp av alla nya parters utom R faktiskt.
Av idioten M fick jag dessutom två slidkatarrer och även om det inte är en könssjukdom och inte ska smitta så är jag övertygad att jag fick det eftersom han knullade med som många samtidigt och ibland samma dag, för jag har aldrig haft slidkatarr innan och aldrig haft det efter. Tackar gud att han inte smittade mig med nåt skit, det är mer eller mindre ett mirakel när man vet hur han knullat omkring. Nog om den idioten.
 Ni som inte vet vad slidkatarr är kan jag berätta att det gör inte ont, kan va lite rött kanske men det känns inte, men det stinker! Det luktar så satans mycket fisk, som en fiskaffär alltså. Det beror på ph värdet och det är inte farligt, men du behöver medicin. Så stinker du fisk där nere mer än normalt, tipps, gå till gyn.

Förvånar mig hur lite folk kan om sex, sjukdomar och sitt könsorgan.  
Träffade en kompis för ett tag sedan och vi satt och snackade och så kom vi in på könssjukdomar och hon trodde inte att hennes kille smittat henne med något för han är så noga med att tvätta snoppen efter sex. Herre gud ????!!!!! Kvinnan är nästan 40 år och har en son på 16 år och hon tror man kan tvätta bort könssjukdomar och hiv med tvål och vatten! Jag höll på att dö och som om det inte vore nog så lever hon idag med idioten M som typ knullat med allt som rör sig och varit otrogen mot allt och alla i hela sitt liv och förmodligen fortfarande lever som han brukar.
Vissa personers okunskap skrämmer mig!

Så snälla, har ni någon fråga, ställ den, hur dum den en är så är den bättre att ställa och få svar på en att leva som ett pucko hela sitt liv. Och som det heter ingen fråga är för dum, men det är dumt att leva med en fråga, så kom igen ställ den, jag looooovar att svara! Va inte blyg, kom igen…

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0