Rensning

Jag behöver en rensning, en genomkörare av kroppen.  Svullat mat och massa onyttigt som fan ett tag nu och rent av vräkt i mig lakris, jag som aldrig ätit mycket godis och speciellt inte lakris. Men nu har jag alltså svullat i mig lakris i över 1 vecka och jag har stått i kylskåpen och verkligen vräkt i mig som en hetsätare. Vet inte vad det beror på, kanske är det kortisonet?

Nu måste jag rensa kroppen och skärpa mig lite. Jag kan inte stå med hela huvudet i kylskåpet och häva i mig allt som finns. Nu är det dags att skärpa till sig.
Började dricka slim thai te i morse, det är ett grönt paket som finns i Thai butiker, det är tepåsar man ska lägga i kallt vatten ca 30 min och sen dricka, då ska magen komma igång och man ska få skita ordentligt. Fungerar skapligt, iaf i korta perioder. Så nu ska jag dricka det två gånger per dag i 1 vecka eller nåt sånt. Det smakar ju diskvatten typ så det är inte gott, men jag får gå på toa ordentligt och det luktar verkligen så satans illa så en rensning blir det nog, för magen luktar verkligen ruttet .

Såg i en annan blogg ett annat te som verkar bra och det verkar vara ett mera vanligt te som man kan dricka varm och rent av kanske njuta lite av. BiOrgine heter det och jag antar att den finns i hälsokosten.
Sen ska jag sluta äta massa skit, nu jävlar ska jag skärpa mig och gå ner lite i vikt och rensa kroppen från allt. Mer frukt och grönt och mindre mackor och fett.
Nästa vecka börjar träningen.

Jag som börjat modella nu på äldre dar måste ju tänka lite på kroppen nu. Kan inte börja gå upp i vikt och slappa till mig nu. Nu gäller det ju att hålla sig snygg.
Fattar inte varför jag varit så svullig och hungrig hela tiden, ha liksom inte kunnat hålla mig. Men nu måste jag krympa magsäcken och skärpa till mig.

Igår bokade jag om tiden till mammografin och sen bokade jag klipptid, nageltid och även tid för vaxning, brasiliansk. Så snart är jag redo för sommaren på alla sätt.
Ska bli skönt och kul att fixa ordning sig, speciellt nu när jag dessutom ska rensa kroppen, känner mig riktigt taggad att fixa mig nu.  Hoppas nu att känslan håller i sig.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: på slimshopping.se finns de :) de samkara helt ok!

2011-06-08 @ 11:11:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Tänkte precis skriva om sajten Lovisa skrivit om.

Det finns även massa roliga träningsdvd:er där oxå ;)

2011-06-08 @ 14:14:50
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0