Lapp

Jaha då har man lapp för ögat då som en annan pirat.
Kan upplysa om att det är grymt obehagligt och man ser ut som en idiot, försöker har solglasögon på mig hela tiden, då känns det lite bättre, men på jobbet kan jag inte ha det, så här sitter jag som en idiot och nu börjar de ögat som inte är övertäckt att bli grymt trött och jag ser suddigare och suddigare för varje timme, hur ska detta sluta? I morgon bitti kl 10.00 blir jag av med elendet. Längtar!

Hade en trevlig dejt med Jo i går, tog massa snygga kort och sen hade vi lite sex innan han var tvungen att åka, kattallergin gör det svårt för honom att sova över, men det gör inte något för det blir så komplicerat när han sover eftersom han är kattallergiker och medicinen inte hjälper helt så måst jag stänga ute katterna från sovrummet och det är ett himla fixade och trixande. Klart att det är mysigt också när han sover över men det är helt okej med mig att han inte gör det så ofta.
Vi träffades i går 19.30 direkt efter mitt jobb, han stod och väntade på mig, sötnosen. Sen skjutsade jag honom till tåget 00.30 i natt, så vi hade ganska många trevliga timmar.

Tycker han blir lugnare och lugnare ju mer vi ses, han är inte lika mycket adhd aktig, dessutom pratar vi mycket och jag tycker om att prata och diskutera med honom, även om det ibland tar väldigt lång tid innan han kommer till poängen och han tappar ämnet hundra gånger. Men vi har kul och jag kan vara väldigt rak och ärlig med honom.
Nästa träff planeras bli nästa torsdag, då är jag helt ledig så då ska vi ha en helt dygn tillsammans och ut i naturen och ta massa kort.

Nu när jag vet det kan jag planera fritt fram till dess och det är så skönt.
Torsdag, jobba sen hem och fika hos Ö och hennes kille S.
Fredag ev. bio, med A och hennes kille.
 Lördag mitt första spinningpass och sen Ikea med A och G och sen dvd kväll med en G.
Söndag oplanerad än så länge.
Måndag, jobb och sen mammografi på Ks och sen till skönhets salongen för  brasiliansk vaxning, efter det blir det hem och träna Body pump.
Tisdag, jobba och efter jobbet Mary Kay spa kväll hemma hos mig med några vänner, som det ser ut nu blir vi iaf 6 st.
Onsdag jobba och sen fixa naglarna
Torsdag ledig och dejt med Jo.

Fullspäckat schema med andra ord, men nästan bara roliga saker så jag mår så bra just nu. Lite mera sex skulle vara fint och ett telefonsamtal av R sen skulle livet leka.

Saknar R så satans mycket, tänk att jag fortfarande kan höra hans röst och skratt.
 Just nu känns det som om jag aldrig någonsin kommer kunna glömma honom och att jag aldrig mera kommer kunna bli kär och älska någon annan än honom.
Jag tycker om Jo och jag trivs med honom, dessutom är han skit snygg och vi har så grymt fina kort tillsammans och han får mig att känna mig så snygg och min självkänsla och mitt självförtroende blir bättre och bättre för varje dag. Jag mår så bra av honom och vi har så kul. Men jag är inte kär och han är inte kär i mig och det är fortfarande R jag vill gifta mig med.
Jag är gärna med Jo men som sagt, det är R jag vill bilda familj med och leva med och det är han jag vill gifta mig med. Jag älskar honom än och jag saknar honom varje minut.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Åh tack!! Nej verkligen inte, skrivandet får mig att må tusen gånger bättre och lättad! kram.

2011-06-15 @ 21:36:15
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Hehe det är mina 'naturliga' bröst och läppar :D Gud så sött sagt haha!! Tack :D

2011-06-15 @ 22:37:59
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0