Bättre och bättre

Börjar känna mig starkare och starkare igen, skönt. Jo har varit super gullig idag, kommenterat massvis med kort på min facebook och sen skrev han att han ville jag skulle komma till msn, men eftersom jag inte har msn på jobbet så chattade vi på facebook chatten istället. Han verkar verkligen sakna mig och det kändes mysigt. Han sa att han mår mycket bättre nu och att jag hjälpt honom till det, att det jag sagt har hjälp honom och fått honom att tänka till. Nu vet jag inte riktigt vad av allt jag sagt han tänker på mig det glädjer mig att jag påverkar honom till det positiva. Kanske att jag bryr mig hjälper honom.

Vi bokade in en träff tisdag och onsdag samt pratade lite om att kanske åka någonstans på min semester. Han skrev att han varit off och att han mår bättre nu och inte har lika mycket stress men nu skulle han prioritera mig och vi skulle mysa massor.
Det kändes bra och vi hade ett bra samtal. Han är inte kär i mig just nu men han kanske kan bli det senare när han vågar lita på mig och jag sa att jag inte var kär i honom heller och att jag är rädd för att bli lurad och kränkt osv. men att jag tycker om honom och att jag tycker om honom mer än han tycker om mig och att jag är lite svartsjuk för att jag inte vill att han ska vara med andra.
Jag känner fortfarande att jag inte litar på honom, men det sa jag inte, känns inte som om han är helt ärlig, men samtidigt så verkar han så rak och ärlig så det blir lite klyvigt. Han säger att han skulle bli så glad om jag litade på honom och att han kommer säga till om han skulle vara med någon annan osv. Men ibland kommer tankar om hur M var, han pratade så himla gott om mig och hur bra allt var och vaggade in mig i en falsk trygghet, allt var planerat och hans lögner kunde pågå i veckor innan lögnen hade ett syfte. Så det är svårt för mig att tro på folk och speciellt när jag inte får en helhet av en story.
Jag är hela tiden på min vakt. Jo har varit och testat sig så vi kan sluta med kondom, säger han och det är ju bra om det är sant, sen kommer tanken. Varför har han varit och testat sig nu? Skulle vi inte göra det ihop? Har han varit med någon? Jag kan verkligen få allt snurrigt i min skalle…

Jo ska ringa mig i kväll och vi ska ses på tisdag och onsdag och han frågade om han fick sova hos mig då bägge dagarna så vi kommer nog ha jättemysigt. Det är nog bra när vi får ses och jag kanske kan få svar på lite funderingar.
Jag sa att jag försöker lita på honom och han blev glad av det.
Vi får se vad som sker. Vi ska vara varandra trogna och vi ska vara raka och ärliga. Vi ska ha mysigt och kul och det är det som är det viktigaste. Jag tror att jag kommer känna mig bättre efter vi setts
Bäst vore om R hörde av sig. R äger mitt hjärta och det har inte förändrats.
Jo triggar igång gamla svek känslor och på ett sätt är kanske det bra, för med honom kanske jag kan reda ut lite. Jag vet inte men det känns bättre idag när han jagar mig lite och jag inte behöver jaga honom. Sen att vi ses för att ha sex är ju inte så konstigt vi har ju mest en sex relation.

Hoppas jag hinner bli frisk i urinvägsinfektionen. Ska till vårdcentralen i morgon bitti. Håller ju fan på att kissa på mig hela tiden. Suck.

Om bara några timmar går jag på semester, ska bli skönt att vara ledig så länge.
Måste skriva packningslista till nästa helg då jag ska till Karlstad. Ska bli mysigt att komma iväg, speciellt om jag får två härliga dygn med Jo innan. Om ändå R kunde ge mig ett livstecken också då skulle sommaren vara fulländad.

Ska försöka blogga så mycket som jag hinner, men det blir väl kanske inte lika mycket som tidigare, men jag ska försöka.

Ha en bra sommar så återkommer jag så fort jag får lite dötid vid datorn med en uppdatering.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får en underbar semester!

2011-07-17 @ 20:32:03
URL: http://toppenfanny.blogspot.com/
Postat av: Lina

Skönt att du mår lite bättre och att allt ser ljusare ut. Ang. urinvägsinflammation så läste jag någonstans att det bara är en viss sorts tranbärsjuice som hjälper. Kommer tyvärr ej ihåg namnet men du kan ju fråga på hälsokostaffären.Hoppas du blir bättre,vet att det kan vara envist bli av med den.kramar

2011-07-18 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0