Gillar att du gillar


Imorse när jag slog på datorn möts jag av en glad överraskning, R har gillat min status på facebook!
Han är så söt och jag blev alldeles varm i hela kroppen av glädje.
Jag hade skrivit på facebook att jag var klar i tvättstugan och att jag skulle städa och diska innan jobbet kl 14.00 så det var ingen märkvärdig statusuppdatering precis, men i går kväll vid 22 tiden har han varit inne och gillat den statusen.
Han har inte svarat på mitt brev, men det kan jag förstå att han kanske har lite svårt för, men han vill ju uppenbarligen visa mig ett livstecken eftersom han gillar min status. Jag gillar att han gillar :o)

Jag blir så nyfiken och pirrig, vad känner han? Vad tänker han? Vad rör sig i hans skalle? Kan det vara så att han faktiskt saknar mig och fortfarande har känslor för mig?
Jag är så glad och nyfiken och även om jag försöker att inte förvänta mig för mycket så mår jag så bra nu och jag kan inte låta bli att dagdrömma mig bort att jag åter är i hans famn.
Han har ju nu kontaktat mig två gånger på en vecka, även om det är försynta och små kontaktförsök så är det mer än vad vi haft kontakt på nästan ett år så det är stora framsteg.
Dessa framsteg gör livet så mycket roligare och lättare att leva. Det spritter i hela kroppen.

J har inte hört av sig alls, de gånger vi pratat har det varit på facebook chatten och det har varit jag som skrivit först. Han har inte gillat något jag skrivit, inte kommenterat något jag skrivit verken på min sida eller på hans sida. Han är dock låtit allt jag skrivit på hans sida stå kvar och han är trevlig och go när vi pratar. Men hade det inte varit för R kontaktat mig igen så hade jag nog varit lite deppig över att J är så frånvarande.

Tatueringsplanerna går framåt. Tre motiv är nästan färdigplanerat. På måndag ska jag till tatueraren och diskutera pris och utformning, samt boka tid. Jag ska börja med min minnes tatuering till min Mamma. Sen blir det nog en text på vänsterfoten och sist men inte minst sinnesrobönen. Jag längtar så efter att nålarna ska in i huden igen. Längtar så mycket.

Sen är tid hos frissan bokad. Dags för klippning, färgning och slingor.
Jag vill förändra, förnya, börja ett tytt liv, ny kraft, nu vill jag ha massa förändringar. 2011 ska bli ett bra år.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jasÅ?:D var har du dom tatueringarna?:D

2011-01-20 @ 19:16:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0