Ledig dag.

Sista lediga dagen på ett tag. Jag har gjort allt man borde ha gjort under sina lediga dagar, tvättat, städat och fixat. Nu sitter jag på soffan och tankarna bara snurrar.

R har inte ringt och jag vet inte om jag borde prova och ringa eller inte?
Jag har ju skrivit på facebook att han får höra av sig när han har möjlighet, men han verkar inte ha varit inne på facebook på flera veckor så han har ju inte sett mitt meddelande, så hur ska jag göra nu?
Vänta på att han hör av sig, eller ska jag ringa honom?
Jag fick ju en ganska tydlig känsla av att han inte får eller kan ringa och prata så kanske är det då dumt att jag ringer. Sen vet jag ju inte om telefonen han ringde ifrån ens är hans.
Jag blir galen av mitt velande.
Ska jag bara vänta eller ska jag försöka kontakta honom och i så fall hur?

Jag börjar bli otålig, vill ju ha honom hos mig nu.

De lediga dagarna är snart förbi. Kanske får jobbet mig att tänka mindre?
På fredag är det 3 veckor sedan jag hörde nåt från R…

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- skönt!

2011-02-16 @ 14:43:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" :)Drar en vinnare i kväll, så håll utkik!

2011-02-16 @ 23:00:46
URL: http://shik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0