Lite om mig

Eftersom en del undrat lite om mig så tänkte jag ta lite kort om mig, fast jag är anonym.

Jag: Jag är Snart 38 år, bor ensam i en 2a i en storstad. Har två katter, körkort och bil. Jobbar heltid. Inga barn men vill gärna ha. 176 cm lång, väger ca 70 kg men vill gärna ner till 65 kg.
Röker inte, varit stor rökare men slutade för ca 5 år sedan om jag minns rätt.
Dricker sällan numera men drack varje helg när jag var tonåring, men aldrig någonsin provat en drog.

Familj: Har en lillebror som har egen familj sedan många år. Min lillebror är fd missbrukare och nu nykter och drogfri sedan ca 10 år. Pappa är pensionär och min mamma dog när jag var 12 år i bröstcancer. Min Pappa är fd alkoholist och nu varit nykter i ca 6 år. Han lever särbo med en kvinna sedan många år.

 Intressen: Bloggat i många år ca 4 år men den förra bloggen var jag inte anonym i. Har många vänner som jag tycker om att vara med, även om nästan alla mina vänner lever familjeliv. Shopping och smink är väl andra intressen jag har, handlar för mycket skor och munkjackor.

Sex: Blev av med oskulden när jag var nästan 16 år. Första kyssen när jag gick i 7an.  Varit med om 1 grovt våldtäktsförsök som jag fick kondylom av . Har även blivit sexuellt ofredad vid tre tillfällen ganska grovt.  Allt detta skedde i mina tonår.
Vågar påstå att jag kan ganska mycket om sex och sånt så fråga på om ni undrar något.
 Jag älskar att ha sex men någon jag tycker om men dessvärre har ”one night stand” aldrig varit min grej men dömer absolut inte andra som kan ha det.
Jag har varit med om otrohet flera gånger, men jag har även själv varit otrogen vid ett tillfälle. Jag har varit tillsammans med en sexmissbrukare och jag har blivit sol och vårad.  Fråga på, jag svarar på allt.

Träning: Jag försöker träna 3 gånger i veckan och träningen blir blandad, provar på lite allt möjligt men har hitintills blivit mest Body Pump.

Sjukdomar: Lever med en kraftig förhöjd risk till bröstcancer, haft miljoner halsflussar och öroninflammationer.  Svamp och urinvägsinflammation är också något jag haft många gånger.
Kraftiga mens och pms besvär även om jag äntligen nu börjar få bukt på det lite.
Självskadebeteenden: Skar och skadade mig och hade ätstörningar som tonåring. Återfallit lite i dessa beteenden som vuxen då och då, sista året flera återfall.

Utseende: Har många tatueringar och piercingar. 176 lång och ca 70 kg så jag räknas nog som normalt byggd.  40 i sko stolek. Folk brukar säga att jag har en snygg kropp och väldigt fasta och fina bröst för min ålder, 75 C är stoleken. Jag ser yngre ut än vad jag är och får ofta visa legitimation på systembolaget.
Har långt rakt hår som jag haft i olika färger, allt från blont till svart.

Fråga mig om vad som helst, ingen fråga är för dum och jag lovar att svara. Jag kan lite om mycket eftersom jag varit med om en hel del saker i livet. Ingen fråga är dum eller pinsam, jag lovar!

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Louise

Du verkar som en intressant människa. ;o)

2011-04-14 @ 19:48:31
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: ARTEP

Du har verkligen varit med om mycket du. Kul att få så bra beskriving på dig, nu har jag ju ett ansikte på dig ;)



Bättre lycka till Djurgården nästa gång :D

2011-04-14 @ 21:21:11
URL: http://arteps.blogg.se/
Postat av: malin

Vad stark du e som skriver detta..

Du skrev om självskadebeteende(vilket jag har ett stort intresse för. Har själv varit fri i ett halvår efter att ha haft det i 3 år.) Har det bildat ärr på utsidan? Döljer du isfall dom, eller visar du de öppet?

Kram

2011-04-17 @ 11:17:33
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0