Ingen Dejt


Pms och ingen dejt är ingen bra kombination kan jag upplysa om.
Inte blir det bättre av att jag har så grymt ont i mina ögon så det värker i hela pannan nu. Kötiden till läkaren upp till 20 veckor.
Är på skit dåligt humör, solen skiner och alla är på så jävla bra humör för att våren är här. Jag känner mig bara ännu mera ensam när alla jävla par är så lyckliga i solen. Jag vill också H Å N G L A!

Ingen dejt alltså denna helg heller, inget sex och inget hångel. Får väl vänta några veckor till.
Han skrev att han hade så mycket nu och att han vill att vår träff ska bli bra.
Han skrev: ”vi hinner nog me å träffs gumman d e bara de att jag känner mig så stressad av allt just nu, de e jobb å allt möjligt som stör mig lite nu faktiskt, jag vill ju verkligen träffa dig å då vill jag att de ska bli bra ,inte bara halvdant. om du förstår vad jag menar, men vi får snacka ikväll. Puss”

En del av mig tror honom och uppskattar hans ärlighet och att han vill att det ska bli bra. Jag tänker att det som sker, sker och allt har en mening. Nu har ju R några veckor till på sig att höra av sig. En annan del av mig tror inte på honom, att det där bara är en dålig ursäkt för att slippa ses.  Nåja vi får väl se vad som sker, men det blir ingen dejt denna helg iaf och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra i helgen.
Men kanske är det en mening med att L och jag inte ses än, antingen är han inte redo eller så ska jag vänta på R ett tag till.

Men självklart blev jag besviken, jag hade ju hoppats på att han ville träffa mig denna helg. Även om jag försökt att inte hoppas, så blev jag ju ändå besviken. Ingen dejt, inget hångel, inget…. Åter en helg med inget att göra. Det suger!

Kanske ska jag kika om det finns något träningspass att gå på i morgon bitti, något vill man ju ha att göra en lördag.

Urk jag är så less på allt idag, saknar R jätte mycket och super besviken på att L inte ville träffa mig. Inget att göra och så grymt sugen på hångel och sex. Ont i ögonen, trött och ensam.
Bäst jag sluta skiva innan jag skriver något dumt, för jag är verkligen inte på bra humör idag!

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Anonym

sV jaa det gjorde min kväll!:D jamen ingen orsak, tkr det är kul att du frågar mig saker! :)

2011-04-15 @ 17:32:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ny TÄVLING! vinn ett beauty kitt från Body shop!

räcker med att du lämnar en kommentar att du är med.



Lycka till!

Kram /natalies.se

2011-04-15 @ 19:40:44
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/TIAMO-Plata-Klackskor-Strl-39-40-auktion_342395_131474480#objektsbeskrivning

2011-04-15 @ 19:59:47
Postat av: andrea

sv: ja det känns som det blir mycket fira efter jag har fått körkortet haha! inte illa :)

2011-04-16 @ 15:20:29
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att du vill vara med, du kan kommentera hur många gånger du vill.

Imorgon utses vinnaren kl 12:00 så tills dess kan du tävla!



Kram natalies.se

2011-04-16 @ 18:55:12
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0