Han saknar mig!

I morse när jag slog på datorn så möttes jag av de vackraste jag sett på länge.
Orden jag saknar dig från min älskade R! Mitt hjärta slog dubbla slag och mina ögon fylldes av tårar. R har hört av sig! R saknar mig! Min älskade R!
Han hade skrivit ett privat meddelande till mig, där tackade han för gratulationerna jag hade skrivit på hans födelsedag och efter det orden Saknar dig.
Sen hade han gillat en länk som jag lagt upp på facebook. Låten som jag lagt upp i bloggen under och sen hade jag skrivit texten ♫ I've been crushed, beaten down And I'm frozen to the ground Like a fool, I've trusted you Still I'm hopelessly in love♥ ♪
Kanske tog han åt sig, han gillade det iaf. Låten är ju grym och denna version är så vacker.

Känslan av att han varit inne på min profil och kikat i natt gör mig varm i kroppen och även om nästan ingen annan verkar glädjas med mig så är jag glad, så jävla glad. Kan inte sluta titta på hans ord och på länken som det står att han gillar. Han som är min underbara R. Jag är kär och glad. Han saknar mig och det är en underbar känsla. Han har hört av sig! Han tänker på mig och han saknar mig.
En underbar vårdag och jag känner mig så glad idag.

Igår hörde D av sig också, han är söt och kallar mig pinglan, tror inte han är så super intresserad av ett förhållande kanske men jag tror jag ska träffa honom igen.
Kanske är det de jag behöver, lite sex och lite kul, utan krav och utan massa komplicerade förhoppningar.  Släppa loss och se vad som sker.
Jag vill inte fastna i ”väntar träsket” igen även om jag innerst inne hoppas på R än, hur mycket folk omkring mig kommer hata mig för det. Jag älskar honom och just nu har jag hopp igen. Hata mig, slå mig, men så är det.
Kanske är det därför jag bara är 100% ärlig i min blogg och bara till ett fåtal  vänner, resten  lindar jag in det lite för och berättar lite i taget. Problemet är att jag glömt vem som vet vad, det är svårt att ljuga och man ljuger olika för alla.
Men jag tror ärligt att alla vet att jag älskar R med hela mitt hjärta än, det går liksom inte att undvika. Jag älskar så satans mycket när jag älskar så ingen kan undgå det. Men ingen kan säga att jag inte försöker.

Idag orkar jag inte bry mig om nåt, idag är det en bra dag. Jag mår så jävla bra idag och jag njuter av solen, jag njuter av våren och jag njuter av livet. Allt känns så bra idag. R saknar mig och ingen kan ta det ifrån mig. Inte idag. Idag bara njuter jag av de vackra orden Jag saknar dig!

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja dom är super!

2011-04-26 @ 17:16:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: roxanna - kamp efter cancern

tack för kommentaren du är så söt .. :)

2011-04-27 @ 15:34:05
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0