Extra pass

Hade en deppig fredag kväll. L ringde aldrig. Jag blev självklart lite besviken och deppade lite över både L och R. Somnade ensam och ledsen.

Vaknade i morse skapligt tidigt, åkte och tränade ett Body Pump pass, kom hem, fortfarande nedstämd och inte ett ljud från någon.
En hel helg utan planer, tomt och trist.  Men så ringde de från jobbet och en kollega hade blivit sjuk så de behövde någon som hoppade in på ett nattpass. Tog det självklart. Behöver pengarna och hade ingen lust att sitta hemma och självömka en lördag.

På jobbet va flera av mina favorit kollegor, så det har blivit mycket prat och snack samt fotboll. Real Madrid- Fc Barcelona. Dubbelt betalt och trevligt sällskap, utmärkt.

Började tveka på att L kanske förväntade sig att jag skulle ringa, började snurra till det helt. Jag tycker helt klart att bollen låg hos honom och det sista jag skrev va att han fick ringa när han ville för min telefon är på dygnet runt. Men för att verkligen vara på den säkra sidan skickade jag iväg ett sms.
Men inte fått svar. Förstår mig inte på killar, men nu är bollen verkligen hos honom.
Jag ger upp alltså.

Kanske har han en förklaring, kanske inte, men jag känner inte det som om han är så intresserad av mig.  Eller kanske vill han ta det långsamt, va fan vet jag. Men jag är rätt trött på att vänta på folk just nu.  Jag vill inte vänta på ytligare en till som inte är redo.  Nä nu får någon komma och ta mig helt enkelt!
Kanske är meningen att jag ska vara ensam tills R är nykter och redo? Vad är annars meningen med att jag hela tiden förblir ensam, hur mycket jag en försöker dejta någon ny.

Tur att jag är på jobbet för A på jobbet får alltid mig på bra humör, han är snygg, trevlig och gullig mot mig. Utan han hade jag deppat garanterat mera idag.
Synd att vi jobbar ihop annars hade vi kanske hånglat lite iaf….

Jag är så hångel sugen….jag blir snart tokig. Jag vill ha ett sexliv.
Jag har under över 1 år nu endast haft sex 2 gånger och det va samma dag, när J va hemma hos mig den 27 dec. Jag börjar bli desperat! Ska det vara så svårt att hitta en kille i detta land?

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du vill vara med, du kan kommentera hur många gånger du vill.

Idag utses vinnaren kl 12:00 så tills dess kan du tävla!



Kram natalies.se

2011-04-17 @ 08:08:37
URL: http://natalies.se
Postat av: lovisa

sv: jam e:D

2011-04-17 @ 10:57:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är vinnaren utsedd, kika in om det blev du annars missa inte nästa tävling som är fredag 29 april.

För att inte missa kommande tävlingen är ett tips att lägga till mig på bloglovin om du vill.



Massa kramar och ha en underbar dag /natalie

2011-04-17 @ 13:15:13
URL: http://natalies.se
Postat av: ARTEP

Det brukar ofta vara så att om man gärna vill hitta en kille så finner man ingen. Det är jättelätt att säga "sluta tänk på honom så finner du honom". Men jag tror faktiskt det är så man ska försöka tänka!



Kankse någon slags förändring i livet... något litet! Köp färgade linser, känn dig som en ny människa med ny energi och nya krafter och nya tag ;)

2011-04-17 @ 19:00:18
URL: http://arteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0