Åter i arbete

Efter en dags ledighet så är jag åter på arbetet.

 Just nu skulle jag faktiskt kunna tänka mig att bara jobba och sova. Dels för att jag behöver pengar då våra kära folkvalda politiker har sänkt min lön och höjt min hyra m.m. och dels för att jag lätt kunnat bara jobba och sova för att slippa vara, slippa tänka och slippa leva.

Tycker verkligen allt suger. Ingen dejt och L har inte ens hört av sig under hela helgen trots att jag skickade ett sms i lördagskväll. Inte ett ljud, inte ett livstecken. Mina känslor för L har nästan redan försvunnit. Jag orkar inte med fler komplicerade relationer. Ska det vara ska det vara bra redan från början, jag vill att det ska vara så enkelt och rätt som det va med R. ( Jaja, jag vet att han sedan försvann men innan va det bra)
Med R va det solklart, enkelt och total kärlek från början, inget strul och inga spel. Med R va allt klockrent. Precis så som det ska vara.

Jag kan bara älska på ett sätt och det är allt eller inget. Svart eller vitt.

Alltså en ensam helg med jobb och inte ett tecken från nån.
 Men igår blev det lite fönstershopping i en galleria med en kompis och hennes två tonårsdöttrar. Ja det blev tom inköp av en vit skjorta och svarta tights. Summa 99 kr st.
 Och sen blev det en bio.
”Water of Elephants” Helt okej film. Lagom romantiskt och lagom med action, absolut sevärd.  Efter filmen blev det hem och sova eftersom jag skulle upp 5.00 i morse.

Får se vad denna vecka har att erbjuda, ingen terapeut tid denna vecka, men det ska nog gå, händer ju inte så mycket. Ingen direkt kontakt med min familj, ingen relation med någon egentligen så det är bara gamla sår som ska försöka läka.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för dina kommentarer.. Mitt internet är så segt så det tar nästan 10 min för mig att ladda en sida, därför har jag inte varit inne här så mkt :( Men det blir ändring på det snart =)



Jag använder inte den bloggen utan försöker uppdatera på min vanliga istället =)

kram på dig!!!

2011-04-19 @ 07:59:52
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0