Vintertid

Vintertiden är här, klockan vrids tillbaka en timma och en del av mig önskar jag kunde vrida klockan tillbaka till mars 2010 och en annan del av mig vill vrida fram klockan tills såren är läkta. Att leva här och nu är svårt och gör ont.

Det går framåt med M. Vi hörs mer och mer och framförallt hör han av sig mer och mer och är mer och mer spontan i sina samtal. I natt kom två samtal när han var på fyllan. Han hade varit på 35 års fest och var ganska så på kanelen, han ringde först vid 1 tiden och sen vad 3 tiden. Han längtade efter mig sa han och han sa att han önskade jag var där, sen mumlade han massa otydliga saker och sen somnade han med telefonen vid sitt öra.
Han är gullig och hör av sig mera nu, vilket är kul och skönt, men anspelningarna om sex blir värre men kanske är det normalt, jag vet inte. Jag blir lite rädd samtidigt som jag självklart tar det som en komplimang att han verkar så kåt på mig. Men jag är rädd att det bara ska bli en sak.
Tyvärr har jag erfarenhet av att killar bara vill antingen bara ha ett sex förhållande eller t.o.m. bara ha sms sex förhållande. Men M och jag har pratat om barn osv. så han borde förstå att jag inte är intresserad av bara sex, även om jag absolut är grymt sugen på sex just nu, jag blir snart galen utan sex och närhet, men jag är rädd för att det inte blir nåt seriöst för jag har ärligt talat inte tid med mera strul förhållanden.
Men vi får se vad som sker, kanske kommer han till mig i helgen, han skulle fundera på det, så vi får väl se.

Men samtidigt som det går framåt med M så har det varit riktigt jobbiga dagar då jag tänk så enormt mycket på R, jag vill så mycket kontakta honom, men jag vet inte hur och jag vet inte om det är rätt.
Han är fortfarande helt borta, raderad från facebook, så jag vet ingenting om honom, men jag kan inte sluta tänka på honom och jag kan inte sluta sakna honom, det gör fortfarande grymt ont och de sista dagarna har varit extra jobbiga. Fan vad jag saknar honom än. Jag fattar itne att det inte går över och hur minnena kan kännas så färska och göra så ont än. Mitt hjärta blöder och hade det inte varit för M så vet jag inte vad jag hade gjort. Jag hade nog fan i desperation åkt till Uppsala och letat efter honom, för jag är även nu så nära på att göra det. Men han skrev att han skulle uppskatta om vi aldrig mera hördes och även om jag inte riktigt kan tro på dom orden så antar jag att jag måste försöka acceptera de orden och respektera hans vilja. Men jag har köpt ett julkort, om jag fortfarande vill så kan jag ju skicka det kanske, det är ju en bit kvar till jul.

Men jag har bestämt mig för att ge M en chans att hjälpa mig gå vidare, kanske kan han få mig att våga älska igen, kanske kan han få mig att glömma smärtan och min saknad.
Jag tror R alltid kommer ha en plats i mitt hjärta men jag hoppas jag kan älska igen och jag hoppas jag kan få bli älskad.

En man som kan få mig att glömma allt för en kort stund är Jay Smith i Idol. Omg vad han ’är läcker, hans röst och hans utseende för mig att glömma allt för en stund. 3 min sång med honom är 3 min i himlen. Han är bara så bra och så satans läcker. En natt med honom….wow.
Han påminner mig lite om killen jag hånglade med i E-tuna. En blandning av honom och R. Fast lite mera rockig. Kanske en bladning av R, och J men även lite M då han är mera av rocktypen. Hm tåls att tänka på.

Nu hoppas jag på att M kommer till mig i helgen som kommer för om inte någon kommer och lappar ihop mitt hjärta snart så kommer jag göra något totalt galet för jag saknar R för mycket.
Orkar inte älska och sakna mera, vill känna lycka igen.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0