Det gör ont

Fan va ont det gör, hela tiden värker det och jag är så ledsen över de ord du skrev. Jag får det inte att gå ihop, hur kan du va så grym? Det är inte likt dig. Du skulle aldrig skriva så, inte den som jag känner. På ett sett hoppas jag du dricker igen för om du blivit så elakt som nykter är det tragiskt. Du som va så fin sist du va nykter. Vad har hänt med dig?

Måste sluta skriva denna blogg som om att den va till dig. Du kommer aldrig läsa denna blogg och du vill ju aldrig mera höras, så varför ska jag sitta här och skriva till dig?
Får vänja mig med att kalla dig mitt X. Den jag älskar har blivit mitt X.

Jag väntade på dig i 6 månader. Precis som jag lovade, väntade jag och trodde på dig och det viste du. Du kontaktar mig i augusti när du förmodligen fortfarande va på behandling och nu vill du inte höras mera för du har redan en flickvän?!?! Får det inte att gå ihop. Men det spelar kanske ingen roll.
Du har sårat mig grymt mycket ska du veta.

Ska snart åka till Eskilstuna på fest och sen krogen Harry´s. Borde packa väskan och slå in presenten som jag ska ha med mig. Men jag orkar inte, vill ingenting. Vill bara ligga i min säng med mina katter och glo i taket, vill försvinna från denna jord.
Orkar inte med folk, orkar inte med någon, ingen förstår, ingen känner mig. Jag känner mig så ensam.

Tror inte så många fattar hur ensam man känner sig när man börjar närma sig 40 år och aldrig blivit älskad och när en man för första gången verkligen är kär i en så blir det så här.
Jag ser inte någon framtid, jag ser inte något hopp för mig. Folk kan tjata hur mycket de vill på att det finns en för alla, men jag är inte säker på att det gör det, och om det gör det så va det kanske mitt X som va det, men spriten tog honom.

Om jag inte hade mina katter och inte va så förbannat feg så skulle jag ta slut på detta liv. Men jag är för feg, så stans feg. Sen har jag ju mina älskade katter.

Nä om jag ska packa ner horstövlarna och kortkjolen och åka mot E-tuna, det kan ju knappast bli värre nu….
Jag ska ge ut mitt nummer till de som vill ha det, sen är det upp till dom och höra av sig. Jag ska vara iskall och om det finns någon där ute som är intresserad så ska han få kämpa…
Men innerst inne vill jag bara bli älskad och helst älskad av dig. Vad har hon som inte jag har? Vad gjorde jag för fel?

Varför kan ingen älska mig?

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0