Trist

Ingenting är kul just nu, vad jag än gör så känns allt så meningslöst och hopplöst.
Vad meningen med allt?
Jag hade en kompis hemma i går kväll, hade jätte trevligt och hon hjälpte mig att planera lite ny inredning och smarta, billiga lösningar i mitt hem. Det var riktigt kul, men när hon gick kom hopplösheten över mig.
Det måste ha fortsatt i sömnen för jag vaknade ännu värre och idag har jag bara varit trött och irriterad på livet.
Vad är meningen med att jag fixar och håller på där hemma, ingen ser det ju ändå. Jag har tappat lusten med allt. Kan inte han komma tillbaka nu och bli nykter någon gång?
Mitt liv är så tråkigt och jag ser ingen mening med att leva vidare om inte han kommer
tillbaka.
Jag vill ha ett liv med mening och jag hittar ingen mening utan kärleken.
Jag kan och vill inte leva utan kärlek. Jag har varit så nära att ge upp detta liv så många gånger men hoppet om att allt ska bli bättre har fått mig att kämpa.
Men nu vet jag snart inte hur länge jag orkar kämpa.

Tappat lusten för allt. Idag har han varit borta i exakt tre månader, varje dag har varit en plåga. Saknaden går inte att beskriva.

Längtar till i morgon då jag får träffa min terapeut, 45 min av klokhet och någon som fattar.

Känner mig så ensam och oförstådd, jag orkar inte med denna smärta, det bränner i magen och hugger i bröstet.

Tre månader av saknad och oro, vad ska jag göra för att få honom tillbaka.
Nu har jag inte hört av mig till honom på tre veckor och jag vet inte om det hjälper.
Men det verkade ju inte hjälpa att jag skickade sms heller så jag vet inte vad som är rätt.

Jag dör snart av saknad.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0