Fan vad jag saknar dig älskling.

Idag bara värker det av saknad, ångest och rädsla.
Får inte bort känslan, det är tungt att andras och bara han finns i mitt huvud. Önskar så att jag fick vara med honom.
Jobbigt när sommaren kommit, vi skulle ju göra så mycket nu.
Alla våra planer gör ont när de inte blir av.

Idag skrev jag på papper på en ny bil. Mitt första lån och det dyraste jag någonsin gjort.
Jag ville dela detta ögonblick med honom. Nu fick jag göra det ensam, men pappa i bakgrunden.

Fan vad jag saknar dig älskling!

Har inte skickat ett sms till honom på 1 vecka och 1 dag, tror det är därför denna dag är tung, as jobbigt att inte skicka sms. Kan inte förklara, det bara är jobbigt.

Tror min bror pratat med min Pappa, för pappa är inte lika förstående längre när det kommer till min kärlek. Han blir arg, säger att jag ska ge upp och skita i honom.
Jag får färre och färre att prata med, färre som orkar lyssna och stötta. Jag blir mer o mer ensam. Det gör bara saknaden värre.

Fan vad jag saknar dig älskling!

Önskar att jag kunde träffa min terapeut varje dag, det är då jag mår som bäst.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag kvävs snart.
Saknaden värker så in i helvete. Men förr eller senare måste jag väl ändå få höra hans röst igen. Eller?

Fan vad jag saknar dig älskling!

På måndag ska jag nog skicka ett sms, ett sista innan jag verkligen måste sluta smsa.
Ett sms där jag får förklara att jag känner mig dum med mina sms och att det är bättre han hör av sig när han kan och orkar. Vad tror ni om det?

Min terapeut säger att han kommer tillbaka fortare om jag slutar höra av mig och spå tanten sa också det. Kanske måste jag göra så. Men det är så svårt.

Det känns som om mitt hjärta snart slutar slå för att jag saknar honom så.
Jag vill bara gråta. Men jag måste kämpa, måste tro och hoppas, får inte ge upp.

Fan vad jag saknar dig älskling!

Kan inte alla sprit försvinna från denna jord? Jag hatar spriten och alla droger, det förstör mitt liv, jag vill ha min älskling tillbaka. Kom tillbaka nuuuuuuuuuuu.

Fan vad jag saknar dig älskling!

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0