Minnen

Fan vad alla minnen gör ont.
Idag är det en sån där dag som allt bara påminner om R.
Solen skiner och snön glittrar i kylan, jag minns när vi stod och kramades och pussades förra vintern. Det var precis såhär soligt och kallt, vi kramades, du rökte din hemrullade cigg, vi planerade framtiden tillsammans och allt vi skulle göra när våren och sommaren kom. Vi var så lyckliga och jag njöt av varje sekund. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så genom lycklig som då. Allt var så perfekt, jag var så lycklig. Jag kan en idag känna hans doft och hans vackra händer klappa min kind och hans mjuka läppar kyssa min mun.
Det gör så ont att mista något så vackert och underbart. Jag kan inte släppa taget om minnena jag kan inte ge upp hoppet om att få vara med honom igen en dag.
Jag vill känna som jag kände då. Jag vill vara så där lycklig som jag var då.

Jag älskar honom, jag kan inte sluta älska honom, han gjorde mig så lycklig.

Minnen blir till öppna sår, jag sover ensam nu i sängen som var vår……

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Leia

Visst är det märkligt

hur hjärnan och hjärtat spelar sina spratt?

Hur dofter och minnen kan välla fram

ur tomma intet, utan minsta förvarning?



Kärlek är inte enkelt..



Kramar om..

2010-12-17 @ 22:54:27
URL: http://djuptinuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0