Inställt

Självklart blev det inställt, som vanligt när jag ska göra något kul.
Jag och en av mina bästa vänner skulle ses och shoppa idag. Hon har familj och två barn så det är inte så ofta vi kan ses och framförallt inte komma ut och shoppa lite.
Jag har längtat så efter att få hitta på något kul och att shoppa med henne såg jag verkligen fram emot.
Men självklart är hennes barn sjuka nu och hennes man var tvungen att jobba så hon var tvungen att vara hemma och vabba.
Så nu blir våran shopping runda inställt :o(
Det enda roliga på evigheter och sen blir det inställt, så jävla trist och typiskt för det blir nästan alltid så.

Nu får jag åka ensam och shoppa lite och sen hem till ensamheten igen. Vill jag så fick jag komma och fika bland de sjuka barnen, och kanske gör jag det. Med risk för att själv bli sjuk, men vad ska jag göra? Jag vill ju inte vara ensam i kväll igen. Jag hade ju sett fram emot detta så mycket. Suck

Det är självklart tråkigt för henne också. Men för mig blir det alltid såhär känns det som. Alla mina vänner har ju barn och barn blir ofta sjuka eller massa annat så allt blir ständigt inställt. Jag vet att det inte är deras fel och jag vet att de också blir besvikna men just nu är jag super besviken.
Detta var det enda jag hade att se fram emot.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0