Gott Nytt år

Bara några timmar kvar av detta år. Kan bara hoppas att 2011 blir ett bättre år.
Detta år har mest varit tårar.

Började underbart med R men sedan slutet av mars har det ju bara varit sorg, tårar och smärta. Inte förrän nu den sista månaden som jag kan tycka att det började vända.

Jag är dock tacksam över att ingen nära och kär blivit sjuk eller dött och jag är tacksam att jag själv lever även om det känts knappt många gånger detta år.
Ångest kan få en att må så enormt dåligt och det är få som förstår hur jävla illa man mår.

Många vänner har svikit och många vänner har jag börjat inse inte är de goda vännerna som jag trodde medans andra visat mer än någonsin att vänskapen är stark och ärlig i med och motgångar.

Många vänner har förlovat sig och skaffat barn detta år och jag kan bara hoppas att 2011 blir mitt år.

R har inte hört av sig och julkortet har han ju garanterat fått nu. Måste helt enkelt inse att det är kört.  Men jag hoppas att han minns mig och att han tänker på mig ibland med ljusa och häliga minnen.
L skriver lite söta meddelanden på facebook än och nu börjar han nämna ordet ”när vi ses”
J har inte hört av sig och det är jobbigt, men han har godtagit min vänförfrågan på facebook så nu är vi vänner där iaf och ville han inte ha med mig att göra så skulle han ju bara skitit i mig.

Jag ringde han i gårkväll men inget svar så jag messade att han kunde höra av sig när han fick tid osv.
Men inget svar kom, kändes tufft även om jag förstår att han inte vill bli för känslosam innan han åker och jag förstår att han har mycket att göra. Har man 2 veckor hemma mellan långresorna så är det ett späckat schema, det vet jag. Så att han var hos mig i 1 ½ dygn mitt i all stress får man suga åt sig och han tog ett så sent tåg som möjligt utan att komma hem mitt i natten, så jag behöver ju inte känna mig ratad precis. Men ändå så känns det. Jag vill ha mera.
Trodde inte jag skulle kännas såhär, trodde jag kunde hoppa över alla känslor och skit nu när jag viste att han skulle åka. Men känslorna kommer ändå. Jag saknar honom och väntar på att han ska höra av sig.

Känner mig förvirrad, när L skriver blir jag glad och varm, jag saknar R och tänker på honom massor och jag saknar J och känner pirr i kroppen när jag tänker på honom samtidigt som jag får ont i magen när jag tänker på att han inte hört av sig på 2 dagar.

Vet inte om L och J är en tröst för R eller om jag börjar komma över R och börjar känna äkta nya känslor. Svårt att veta.  Jag bara känner massor i ett huller om buller.
Men jag gråter inte och jag mår bättre än för två månader sedan så jag är kanske på G nu?
Kanske är L och J äkta eller kanske är det ett s.k.” övergångsförhållande”? Skit samma, jag njöt av varje sekund med J, det var underbart att få kyssas och kramas, att få gå hand i hand på stan med någon och pussas och kramas om och om igen. Det var så mysigt och skönt att få vara med någon, att somna i någons famn och vakna med någon bredvid mig. Men mycket vill ha mer och nu har jag fått mersmak och dessutom känslor för någon. Men skit samma jag hade det kul och trevligt och..
Framförallt så har jag haft sex igen!!! Underbart! Vill ha mer.

I kväll efter jag jobbat klart blir det hem till en av mina absolut bästa vänner och hennes sambo och några vänner till honom.  Hon har precis blivit gravid och det är nästan bara jag vet så det blir hon och jag som dricker alkoholfritt. Jag kör eftersom jag ska upp kl 5 och jobba.
Det ska bli mysigt med god middag med nära vänner. Men jobbigt att jobba dagen efter.

Jag hoppas 2011 blir ett bra år….snälla låt det bli ett bra år!

Jag önskar er alla ett gott nytt år och vi hörs på den nya året.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0